Pinkiewinkie Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Hei, æ e 16 og har en problem med hårvekst. Har mørkt stripe av hår ned fra navelen til bikiniplassen og mørkt hår rundt nipplene. Men det verste er mørkt tykk hår som stikker 5cm utenfor bikinilinje, har prøvd mange forskjellige metoder men ingenting hjelper. Får rødt hud, kviser og man kan forstsatt se håret etter Æ prøvde å barbere det. Trenger virkelig hjelp, blir ganske lei mæ når æ ser alle venninnene mine med bikini hvor man kan ikke se noe av hår eller rødt hud mens æ tørr ikke å ta av meg shortsen.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Spør en skjønnhetssalong Anonymkode: bf345...2f3
Pinkiewinkie Skrevet 27. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2017 Litt for sent fordi skal reise om 2 dager og tørr ikke å spørre noen i virkeligheten
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Detter var som å reise tilbake i tiden å lese om meg selv😊 Jeg hadde som sagt samme problem(har det enda) som 16 åring. Var helt desperat over å få fjernet håret ved bikinilinja. Gikk faktisk så langt at jeg fikk overtalt min mor til og bestille time til laserbehandling. Fikk rundt 8-10 behandlinger som kostet en formue!! Har dårlig samvittighet ovenfor min mor som måtte betale for dette.. For hjalp det? Tja, nei egentlig ikke. Det reduserte hårveksten, men ble ikke hårfri som jeg hadde håpet. Og etter graviditet og hormoner var håret tilbake i full vekst i en alder av 21.. Eneste forskjellen nå og da, er selvtilliten. Nåofrer jeg ikke den rødnuppete bikinilinja en tanke når jeg ligger på stranden med bikinitruse. Og vet du va, når du i tillegg får litt farge fra solen så vises hverken prikkene eller spor av "stubber". Angsten for at noen ser at du har barbert ligger i hode! Ingen tenker over dette, å det er KUN de ferreste av oss kvinner som ikke må barbere utenom bikinikanten. Vi har alle hår der, noen mer enn andre. Et godt tips kan være voksing hos en profesjonel. Dette kan faktisk minimere hårveksten, og gir mest langvarig resultat😊 Husk å peele huden med en mild bodyskrubb innimellom etter voksing, da vil du minimere sjansen for inngrodde hår. Og bruk en ny ren høvel ved barbering👍🏻 God sommer😊 Anonymkode: 7656e...012
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Hår på magen og brystet napper jeg. Napper ofte hår når jeg sitter på do, da har jeg ikke noe bedre å ta meg til. Noen ganger barberer jeg det bort også. Hår på låra har jeg funnet ut tas temmelig ok med barbermaskin. I hvertfall til sånn garderobebruk. Det tar jo ikke håra helt, så du slipper kviser og nupper og rød hud. Men ingen kan se at du har hår uten at de er svært mye nærmere enn folk er i en garderobe. Det er skit med kraftig hårvekst. Jeg misunner dem som kan bare spontant hive seg i en bikini, uten å tenke på kullsorte hår bak knærne.. Men trøster meg med at jeg har kraftig manke på hodet også, som mange kommenterer. Og flere ser håret på hodet mitt, enn at jeg ser ut som en apekatt om jeg ikke fjerner håra nedenfor nesetippen.. Anonymkode: a9a49...b76
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 For å unngå nupper er det viktig å bruke rent blad i høvelen. Når du er ferdig med barberingen dusjer du deg godt med så kaldt vann du klarer, det lukker porene. Så kan du bruke rollon på det barberte området, det skal visst også hjelpe mot betente hårsekker. Om alt annet slår feil, har de jo mange fine bikinier med hipstertruser som skjuler litt mer av bikinilinjen. Håper at du få en løsning på problemet ditt sånn at du får en fin ferie. Husk at de fleste av oss har små og store problemer som vi sliter med, spesielt på stranden 😏 god ferie! Anonymkode: 1163f...628
Manubrium Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 Støtter forslaget om å finne en bikini som dekker bedre enn disse som bare har tråder på sidene, f.eks. hipster, boxer eller en fin badeshorts. Skjønner at du er fortvila, for det berømte presset er stort. Jeg håper du kommer dit at du blir fortrolig med kroppen din! Damer har hårvekst! På tide at verden forstår det.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/odd-molly/bikinier/redondo-shorts-bottom-black?intProductItemId=3103255&tm=58&gclid=CNWI4pr939QCFUbgGAodGMcLoA Kan noe slik være noe for deg? Anonymkode: 1163f...628
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #9 Skrevet 28. juni 2017 Tåler ikke barbering av bikinilinje. Blir rød, får nupper og klør som F uansett. Det beste for meg er hårfjerningskrem. Anonymkode: 43aae...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå