Gå til innhold

Pakkeliste til Spania - høres dette greit ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært i varmere strøk på år og dag, og er usikker hvor mye jeg bør ha med meg. Vi skal være ti dager

2 capribukser

4 korte skjørt

et langt skjørt

to shorts

3 tunikaer

4t-skjorter

en strandtunika m. shorts

2 bikinier

1 penkjole

1 kjole til bruk dagtid

2 cardigans

2 par småsko

1 par pensandaler

1 par slipperser

div. undertøy

Noe av klærne kan pyntes opp og brukes kveldstid også om vi skal ut.

Nok? Noe glemt?

Anonymkode: d23a5...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du vaske der du skal være?

om du kan det, så er 1 capribukse nok, 2 korte skjørt, 1 tunika, 2 tskjorter, 1 cardigan, og 1 par småsko mer enn nok.

Anonymkode: 83202...eb1

Skrevet

Høres bra ut.

Husk nok vaskekluter 😂

Anonymkode: 2c42a...f46

Skrevet

For meg hadde det vært altfor lite, men så pakker jeg alltid altfor mye også....

Det høres fint ut :D

Anonymkode: 8d50c...de7

Skrevet

4 korte skjørt er unødvendig! Holder lenge med to.Reis i en cardigan, pakk ned en.

vi har vaskemaskin dit vi drar da. Men capribukser er ofte for varmt å ha på. Reis i en og det holder. 

Anonymkode: cc1c3...f40

Skrevet

Hva med singleter? Jeg ville pakket med 8-9 singleter, og noen t-skjorter til. 

Har aldri skjønt poenget med å pakke minimalt. Jeg pakker det kofferten rommer og innenfor max vekt. Elsker å slippe å vaske, ha valgmuligheter, og slippe å gå i svette klær. Heller pakke for mye, enn for lite ;)

Ville tatt med et par kjoler til også. Samt idoform som jeg tar fra før jeg reiser, og på hele turen. 

Solkrem? Bok? Kortspill? Caps? Solbriller?

Anonymkode: 36c25...7b5

Skrevet

Haha, jeg lurte på om jeg skulle hive på 100 vaskekluter (5 i familien;-)) Jeg er virkelig ikke noe kjolemenneske, så til kvelds blir det skjørt og bluse/t-skjorte. I tillegg til den ene kjolen jeg har tatt med. Usikker på om det er vaskemaskin, men tar med Biotex. Og selvfølgelig kommer alt av lesestoff, solkrem etc i tillegg:-) 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med singleter? Jeg ville pakket med 8-9 singleter, og noen t-skjorter til. 

Har aldri skjønt poenget med å pakke minimalt. Jeg pakker det kofferten rommer og innenfor max vekt. Elsker å slippe å vaske, ha valgmuligheter, og slippe å gå i svette klær. Heller pakke for mye, enn for lite ;)

Ville tatt med et par kjoler til også. Samt idoform som jeg tar fra før jeg reiser, og på hele turen. 

Solkrem? Bok? Kortspill? Caps? Solbriller?

Anonymkode: 36c25...7b5

Jeg syns også at det er litt godt å ha litt å velge mellom, liker godt å ta av meg svette klær. Og ta på rene klær etter en dusj:-) 

Skrevet

Er ikke 4 par sko mye?

Hva med singletter. Jeg ville hatt med flere t-skjorter/topper, det er det jeg bruker mest av. Du har mer tøy til underdel enn til overdel, jeg ville hatt omvendt.

Anonymkode: 8b2d9...6a3

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, jeg lurte på om jeg skulle hive på 100 vaskekluter (5 i familien;-)) Jeg er virkelig ikke noe kjolemenneske, så til kvelds blir det skjørt og bluse/t-skjorte. I tillegg til den ene kjolen jeg har tatt med. Usikker på om det er vaskemaskin, men tar med Biotex. Og selvfølgelig kommer alt av lesestoff, solkrem etc i tillegg:-) 

Ja du må for all del ta med nok vaskekluter, men holder det med 100? Engangs, hva er det?.... :fnise:

En skikkelig klassiker.....:bolledeig:

Anonymkode: 8d50c...de7

Skrevet

Hvor lenge skal du bli? Jeg har 1/4 av det du beskriver og er just nu på en ukestur. Kommer ikke til å klare å bruke alt tøyet mitt før jeg drar hjem. Så for meg ville det ha vært 4 ganger for mye. Og hvis jeg skulle være 14 dager ville det likevel vært dobbelt så mye som jeg trengte...

Anonymkode: 61b05...bc3

Skrevet

Ville droppet noen skjørt og lagt til topper/singleter/t-skjorter 

Anonymkode: 1a0de...3cc

Skrevet

Hihi skjønner ikke hvordan mannen kan påstå at jeg pakker så mye :P

Vi har nettopp vært der en uke og jeg hadde med 4 topper, 1 skjørt, 1 sommerkjole, 1 shorts, badetøy, og undertøy for hele uka. Og et ekstra par tøysko... :P vasket klær med biotex en kveld midt i uka. Gikk kjempefint det ^^ hadde hatt med en ekstra sommerkjole hvis jeg hadde eid det. 

Reiste i dongeribukse, tskjorte, cardigan og lette tøysko. Disse var blant tingene jeg vasket halvveis i uka også, slik at det var rent til hjemreise. :)

Anonymkode: 80137...26f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge skal du bli? Jeg har 1/4 av det du beskriver og er just nu på en ukestur. Kommer ikke til å klare å bruke alt tøyet mitt før jeg drar hjem. Så for meg ville det ha vært 4 ganger for mye. Og hvis jeg skulle være 14 dager ville det likevel vært dobbelt så mye som jeg trengte...

Anonymkode: 61b05...bc3

10 dager😅 Har alltid vært elendig til å pakke. Men plaggene tar jo virkelig ikke stor plass! Tenker at jeg trenger litt andre antrekk til bassenget enn utflukt/kveld, og da blir det jo litt... 

Skrevet

Det holder egentlig lenge med 1 capri(de blir lite brukt i varmen uansett ;) ) , 1 kardigan (samme grunn som capri,reis heller i den på flyet) og 1 par småsko holder lenge. :) 1 tunika+ strandtunikaen holder også i mine øyne. Legg heller nedi noen flere singleter- jeg er sikker på at det er det du uansett kommer til å bruke mest. ;) mtp varmen.

God tur! :)

Skrevet

Angående dette med sko, så trenger i alle fall jeg:

• Joggesko
  • Ecco-sandaler
  • Birkenstocks
  • Pensandaler (lave)
  • Pensandaler (høye)
  • Flip-flops

Så jeg synes ikke fire par sko er så mye.

Anonymkode: 4648f...824

Skrevet

Dere som snakker om småsko, hva slags sko er småsko?

Anonymkode: 8b2d9...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...