Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Har ikke vært i varmere strøk på år og dag, og er usikker hvor mye jeg bør ha med meg. Vi skal være ti dager 2 capribukser 4 korte skjørt et langt skjørt to shorts 3 tunikaer 4t-skjorter en strandtunika m. shorts 2 bikinier 1 penkjole 1 kjole til bruk dagtid 2 cardigans 2 par småsko 1 par pensandaler 1 par slipperser div. undertøy Noe av klærne kan pyntes opp og brukes kveldstid også om vi skal ut. Nok? Noe glemt? Anonymkode: d23a5...f70
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Kan du vaske der du skal være? om du kan det, så er 1 capribukse nok, 2 korte skjørt, 1 tunika, 2 tskjorter, 1 cardigan, og 1 par småsko mer enn nok. Anonymkode: 83202...eb1
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Høres bra ut. Husk nok vaskekluter 😂 Anonymkode: 2c42a...f46
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 For meg hadde det vært altfor lite, men så pakker jeg alltid altfor mye også.... Det høres fint ut Anonymkode: 8d50c...de7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 4 korte skjørt er unødvendig! Holder lenge med to.Reis i en cardigan, pakk ned en. vi har vaskemaskin dit vi drar da. Men capribukser er ofte for varmt å ha på. Reis i en og det holder. Anonymkode: cc1c3...f40
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Hva med singleter? Jeg ville pakket med 8-9 singleter, og noen t-skjorter til. Har aldri skjønt poenget med å pakke minimalt. Jeg pakker det kofferten rommer og innenfor max vekt. Elsker å slippe å vaske, ha valgmuligheter, og slippe å gå i svette klær. Heller pakke for mye, enn for lite Ville tatt med et par kjoler til også. Samt idoform som jeg tar fra før jeg reiser, og på hele turen. Solkrem? Bok? Kortspill? Caps? Solbriller? Anonymkode: 36c25...7b5
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 Haha, jeg lurte på om jeg skulle hive på 100 vaskekluter (5 i familien;-)) Jeg er virkelig ikke noe kjolemenneske, så til kvelds blir det skjørt og bluse/t-skjorte. I tillegg til den ene kjolen jeg har tatt med. Usikker på om det er vaskemaskin, men tar med Biotex. Og selvfølgelig kommer alt av lesestoff, solkrem etc i tillegg:-) Anonymkode: d23a5...f70
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med singleter? Jeg ville pakket med 8-9 singleter, og noen t-skjorter til. Har aldri skjønt poenget med å pakke minimalt. Jeg pakker det kofferten rommer og innenfor max vekt. Elsker å slippe å vaske, ha valgmuligheter, og slippe å gå i svette klær. Heller pakke for mye, enn for lite Ville tatt med et par kjoler til også. Samt idoform som jeg tar fra før jeg reiser, og på hele turen. Solkrem? Bok? Kortspill? Caps? Solbriller? Anonymkode: 36c25...7b5 Jeg syns også at det er litt godt å ha litt å velge mellom, liker godt å ta av meg svette klær. Og ta på rene klær etter en dusj:-) Anonymkode: d23a5...f70
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 Er ikke 4 par sko mye? Hva med singletter. Jeg ville hatt med flere t-skjorter/topper, det er det jeg bruker mest av. Du har mer tøy til underdel enn til overdel, jeg ville hatt omvendt. Anonymkode: 8b2d9...6a3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #10 Skrevet 27. juni 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, jeg lurte på om jeg skulle hive på 100 vaskekluter (5 i familien;-)) Jeg er virkelig ikke noe kjolemenneske, så til kvelds blir det skjørt og bluse/t-skjorte. I tillegg til den ene kjolen jeg har tatt med. Usikker på om det er vaskemaskin, men tar med Biotex. Og selvfølgelig kommer alt av lesestoff, solkrem etc i tillegg:-) Anonymkode: d23a5...f70 Ja du må for all del ta med nok vaskekluter, men holder det med 100? Engangs, hva er det?.... En skikkelig klassiker..... Anonymkode: 8d50c...de7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #11 Skrevet 28. juni 2017 Hvor lenge skal du bli? Jeg har 1/4 av det du beskriver og er just nu på en ukestur. Kommer ikke til å klare å bruke alt tøyet mitt før jeg drar hjem. Så for meg ville det ha vært 4 ganger for mye. Og hvis jeg skulle være 14 dager ville det likevel vært dobbelt så mye som jeg trengte... Anonymkode: 61b05...bc3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #12 Skrevet 28. juni 2017 Ville droppet noen skjørt og lagt til topper/singleter/t-skjorter Anonymkode: 1a0de...3cc
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #13 Skrevet 28. juni 2017 Hihi skjønner ikke hvordan mannen kan påstå at jeg pakker så mye Vi har nettopp vært der en uke og jeg hadde med 4 topper, 1 skjørt, 1 sommerkjole, 1 shorts, badetøy, og undertøy for hele uka. Og et ekstra par tøysko... vasket klær med biotex en kveld midt i uka. Gikk kjempefint det ^^ hadde hatt med en ekstra sommerkjole hvis jeg hadde eid det. Reiste i dongeribukse, tskjorte, cardigan og lette tøysko. Disse var blant tingene jeg vasket halvveis i uka også, slik at det var rent til hjemreise. Anonymkode: 80137...26f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #14 Skrevet 28. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor lenge skal du bli? Jeg har 1/4 av det du beskriver og er just nu på en ukestur. Kommer ikke til å klare å bruke alt tøyet mitt før jeg drar hjem. Så for meg ville det ha vært 4 ganger for mye. Og hvis jeg skulle være 14 dager ville det likevel vært dobbelt så mye som jeg trengte... Anonymkode: 61b05...bc3 10 dager😅 Har alltid vært elendig til å pakke. Men plaggene tar jo virkelig ikke stor plass! Tenker at jeg trenger litt andre antrekk til bassenget enn utflukt/kveld, og da blir det jo litt... Anonymkode: d23a5...f70
*Nøtta* Skrevet 28. juni 2017 #15 Skrevet 28. juni 2017 Det holder egentlig lenge med 1 capri(de blir lite brukt i varmen uansett ) , 1 kardigan (samme grunn som capri,reis heller i den på flyet) og 1 par småsko holder lenge. 1 tunika+ strandtunikaen holder også i mine øyne. Legg heller nedi noen flere singleter- jeg er sikker på at det er det du uansett kommer til å bruke mest. mtp varmen. God tur!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #16 Skrevet 28. juni 2017 Angående dette med sko, så trenger i alle fall jeg: Joggesko Ecco-sandaler Birkenstocks Pensandaler (lave) Pensandaler (høye) Flip-flops Så jeg synes ikke fire par sko er så mye. Anonymkode: 4648f...824
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #17 Skrevet 28. juni 2017 Dere som snakker om småsko, hva slags sko er småsko? Anonymkode: 8b2d9...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå