Gå til innhold

Ha med god vogn til syden? 4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en babyjogger city elite, og en quinny zapp. Hvilken ville dere tatt med? Han er en gutt som blir ekstremt fort sliten og fint kan ha behov for å hvile innen klokka har blitt 10 på formiddagen. Tenker at eliten kan han ligge i og skjermes fra inntrykk med den store kalesjen, mens quinnyen er ganske liten... 

Anonymkode: 6511f...2f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt med eliten når han er så stor. Har dere fått undersøkt om det er noen grunn til at han blir så fort sliten? Jernmangel, cøliaki og sånt?

Anonymkode: a7b7e...e2d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde tatt med eliten når han er så stor. Har dere fått undersøkt om det er noen grunn til at han blir så fort sliten? Jernmangel, cøliaki og sånt?

Anonymkode: a7b7e...e2d

Ja jeg og tenker det... Da kan han faktisk sove i den på kvelden hvis vi har lyst å gå ut og spise senere enn 20. 

Vi skal snakke med HS om det denne uka. Det legger endel begrensninger på livet vårt dessverre, siden sliten ofte er det samme som sur og grinete 

Skrevet

En gutt på fire år som må hvile kl 10 er ikke frisk! Hvor mye sover han på natta? Dette er vel noe for legen, ikke hs. Har han vært slik lenge? 

Anonymkode: a2168...0c3

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En gutt på fire år som må hvile kl 10 er ikke frisk! Hvor mye sover han på natta? Dette er vel noe for legen, ikke hs. Har han vært slik lenge? 

sover altfor lite! Men vi skal undersøke det :) 

Skrevet

Ville absolutt tatt med babyjoggeren, slik han har en stor og god vogn med stor kalesje dersom han vil slappe av litt. Lett at de blir litt ekstra trøtte og slitne i varmen også. Håper dere finner ut hvorfor han blir så trøtt og sliten, og at det ikke er noe alvorlig. 

Skrevet
23 minutter siden, inchi skrev:

Ville absolutt tatt med babyjoggeren, slik han har en stor og god vogn med stor kalesje dersom han vil slappe av litt. Lett at de blir litt ekstra trøtte og slitne i varmen også. Håper dere finner ut hvorfor han blir så trøtt og sliten, og at det ikke er noe alvorlig. 

Bestilt oss prampack nå, så det blir den 👍 må være godt å skjerme seg med den kalesjen ja! 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

sover altfor lite! Men vi skal undersøke det :) 

OK. Vær så snill å få sjekket dette ASAP! 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OK. Vær så snill å få sjekket dette ASAP! 

Har time på HS i morgen :)

Skrevet

Problemer med synet? 

Anonymkode: 73395...c95

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Problemer med synet? 

Anonymkode: 73395...c95

Kan godt være. Jeg har mine mistanker om hva som feiler han, så skal få lagt frem dette i morgen ☺️

Skrevet
På 28.6.2017 den 7.52, Anonym bruker skrev:

Kan godt være. Jeg har mine mistanker om hva som feiler han, så skal få lagt frem dette i morgen ☺️

Gi oss gjerne oppdatering:) Håper dere finner ut av hva som feiler ham.

Skrevet

Fant dere ut noe om hvorfor han er så sliten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...