GĂ„ til innhold

Konsert M&M med flere 2. Juli, redd for terrorđŸ˜±

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere der ute som skal og kan roe ned en som er skremt etter alt som har skjedd den siste tiden. Vil ikke droppe, kan ikke skuffe ungene, men gruer meg sĂ„nn at det blir ikke sĂ„ gĂžy😏

Anonymkode: 70912...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du slutte Ä gjÞre ting som kan utgjÞre fare? Jeg tror det er farlige Ä gÄ pÄ et fortau enn Ä mÞte opp pÄ den konserten mtp terror. 

Jeg var pÄ VG-lista pÄ lÞrdag, det var sperringer, politi og vektere der. Tror nok sikkerheten er pÄ topp pÄ slike store arrangementer. 

Vi mĂ„ fortsette Ă„ leve, vi kan ikke la vĂŠre Ă„ gjĂžre ting vi fĂžr sĂ„ pĂ„ med selvfĂžlgelighet, tenk sĂ„ mye vi gĂ„r glipp av da ❀

Anonymkode: aba46...9f3

Skrevet

Tenk for en skuffelse nÄr du i 35 Är har unngÄtt alt som er moro fordi det kan rammes av terror - og sÄ fÄr du en takstein i hodet og dÞr av det i stedet.

Anonymkode: e8d45...5cd

Skrevet

Som jeg har skrevet fÞr her, lar vi frykten fÄ overtaket, da vinner terroristene. Vi var i Fredrikstad pÄ Idyllfestivalen og der var det sjekk av oss som skulle inn. Men ikke mer enn vanlig.

Jeg regner med at det blir politi og vakter pÄ VoldslÞkka og at de vil sjekke oss nÄr vi gÄr inn. Her gleder vi oss begge to til festivalen. SelvfÞlgelig tenker jeg ogsÄ pÄ muligheter for terror og er blitt mer redd en fÞr. Men nekter Ä la frykten overstyre livet.

Skrevet

Jeg kan skjĂžnne litt hva du mener. Vi skal til legoland i sommer og tanken har streifet meg. Er ikke lammet av frykt, men kjenner en liten redsel

Anonymkode: 92cab...38d

Skrevet

Tenk statistikk. 

Hvor stor sjanse tror du, i prosent, at det er for at noen bomber konserten til to guttungen? Og om noen faktisk gjÞr det, hvor stor sjanse er det for at bomben utlÞses akkurat der dere stÄr? 

Sjansen er uendelig mye stÞrre for at du blir drept i trafikken i morgen eller fÄr kreft og dÞr av det. 

GÄ pÄ konsert og kos deg. Hilsen ei som har vÊrt i Paris i dag og skal til Disneyland i morgen 

Anonymkode: c5d88...c38

Skrevet

Jeg hadde vĂŠrt mer bekymret for Ă„ mĂ„tte lide meg gjennom musikken deres enn for terror😂

Anonymkode: ec0e8...58f

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...