Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Måler alle puls (ved håndleddet)? Hva med antall skritt? Søvn? Noe annet? Hvilken har du og er du fornøyd? Anonymkode: e2931...572
Don Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Garmin er den beste vist du skal ha med GPS og bruke aktivt ved trening.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Jeg har Fitbit charge 2 og er veldig fornøyd. Den måler skritt, puls, antall trapper, kan måle løping og annen aktivitet. Om du har med deg telefon trenger du ikke Gps på klokka, jeg bruker Gps på telefonen og får da opp alt jeg trenger via appen på telefonen, kan da f.eks se hvor og hvor langt jeg har gått da jeg har gått tur. I appen kan jeg også se hjertefrekvensen min og forbrenningen:-) Klokka har også stoppeklokke og vekkeklokke, kan stilles inn på avslapping (om du f.eks skal slappe av i to min, så vibrerer det lett på armen etter to min) Har blitt helt avhengig av min! Jeg jobber på kontor og synes det er veldig kjekt at klokka gir meg beskjed om at nå er det på tide å strekke på kroppen:-) Anonymkode: bce14...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå