Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Jeg strøk tidligere da eldste var mindre, men det blir jo sinnsykt dyrt. Nå er det lillesøster som trenger store perler. Hun kan perle med små perler, men det tar så lang tid at hun bare får gjort en liten del av brettet. Eldste synes fremdeles det er kjekkest med store perler han også, så hvis jeg kjøper det blir det to barn som perler med store perler. Vurderer å si at vi ikke kan stryke de store perlene. Eller finnes det noe sted der vi kan kjøpe de til en rimelig pris? Anonymkode: 41428...5ed
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Kjøpte aldri det. De ble forte veldig flinke med finmotorikken. Anonymkode: fb815...904
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Hvor gamle er de? vi kjøpte store perler husker jeg, men brukte de lite og strøk de aldri. Har enten hjulpet minste litt ellers så har de brukt flere dager på ett brett. Evt aldri blitt ferdig.. Det er jo god trening for finmotorikken. Vi har et bord som til tider er fyllt opp av perlebrett og perler.. Anonymkode: 38f60...06f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Jeg stryker dem ja, men når det er tomt så er det tomt, og da må han ønske seg til bursdag eller jul hvis han vil ha flere. Selv om sønnen min er 5 og har klart å bruke små perler lenge, så synes han det er mest stas med store, for da kan han lage større ting og blir fortere ferdig. Det er den beste gaven han får. Like greit at han kan ønske seg noe som blir brukt opp, for på rommet hans er det leker nok. Anonymkode: ec265...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå