Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Da tenker vi at vi kanskje drar til Danmark for å prøve lykken selv om at vi kan bli gravide selv. Vi ønsker oss tvillinger. Jeg vet at dette er ikke noe garanti for. Men hva er sjangsen for at om "legen" setter inn flere egg på første forsøk at det blir til tvillinger? Anonymkode: a7452...33c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Sett inn elleve med en gang, du, trollmor... Anonymkode: 7710c...d28
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Jeg har vert igjennom ivf. Og i motsetting til usa setter norske og danske leger IKKE inn mer enn ett befruktet egg med mindre det ligger alvorlige og seriøse grunner til å sette inn to. Jeg ville også ha tvillinger...... Tryhlet dr kjøtrød i tr heim, men nei. Ikke talom. Det skulle hvist ekstremt mye til før de satte inn to.... Så her sitter jeg, med x antall misdlykkede ivf og icsi, og midt inni der lyykkedes vi på ett icsi forsøk, og fikk en flott datter. Men må innrømne bitre tanker kommer når søskenforsøk etter søskenfordøk går i vasken......tenk om de hadde satt inn to......tenk om andrine hadde en tvilling...... Vrt det er feil å tenke slik......men...... Anonymkode: a2fa1...924
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Tryhlet dr Kjøtrød? Anonymkode: 7710c...d28
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Naboen fikk satt inn to egg til sitt søskenforsøk. Dette var i Oslo. Tvillingguttene fylte nylig to år, noen uker etter at foreldrenes skilsmisse var i boks. Anonymkode: 1e6d2...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå