Gå til innhold

Hvorfor småblør jeg hver dag😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet på p-piller midt i en syklus... ventet ikke til mensen kom.. gikk fint i 2-3 uker så tenkte jeg å spise piller så jeg ikke fikk mensen, men den kom og nå blør jeg fortsatt!! På 5 uken🤢 Har ikke hatt opphold på p-pillene da jeg ikke vil ha mensen! Men blør hver dag.. brunt og rødt blod😕😮 ikke mye men litt hele dagen..

Anonymkode: 676a7...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg tilbake til legen og følg deretter måten legen foreskriver legemidlet!

Du må ha respekt for p-piller, de påvirker hormonene dine og feil bruk av dem kan gi deg økt risiko for bivirkninger!

Hvis du ikke greier å følge bruksanvisningen så må du nesten la være å bruke p-piller eller bruke en annen prevensjon!

Hvorfor følger du ikke bruksanvisningene??

Anonymkode: 57b9a...c34

Skrevet

Har gått på de i mange år og alltid gjort det slik men plutselig nå etter babyen kom har jeg blød😕 Står at man kan spise piller for å ungå mensen.

Skrevet

Man KAN få småblødninger når man har gått på pillen sammenhengende og ikke tatt pause fra brettet når man skal. Men for å være på den sikre siden ville jeg bestilt meg time for en celleprøve. 

Om den er fin burde du ta ferdig pillene i det brettet du er på når svaret kommer, så ta en pause når du skal, SÅ kan du prøve og forskyve/stoppe menstruasjonen. Funker ikke det heller ville jeg prøvd en annen type.

Anonymkode: cfbba...8f5

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man KAN få småblødninger når man har gått på pillen sammenhengende og ikke tatt pause fra brettet når man skal. Men for å være på den sikre siden ville jeg bestilt meg time for en celleprøve. 

Om den er fin burde du ta ferdig pillene i det brettet du er på når svaret kommer, så ta en pause når du skal, SÅ kan du prøve og forskyve/stoppe menstruasjonen. Funker ikke det heller ville jeg prøvd en annen type.

Anonymkode: cfbba...8f5

Takk 😀 Dette skal jeg gjøre👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...