Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Jeg startet på p-piller midt i en syklus... ventet ikke til mensen kom.. gikk fint i 2-3 uker så tenkte jeg å spise piller så jeg ikke fikk mensen, men den kom og nå blør jeg fortsatt!! På 5 uken🤢 Har ikke hatt opphold på p-pillene da jeg ikke vil ha mensen! Men blør hver dag.. brunt og rødt blod😕😮 ikke mye men litt hele dagen.. Anonymkode: 676a7...ee0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Kom deg tilbake til legen og følg deretter måten legen foreskriver legemidlet! Du må ha respekt for p-piller, de påvirker hormonene dine og feil bruk av dem kan gi deg økt risiko for bivirkninger! Hvis du ikke greier å følge bruksanvisningen så må du nesten la være å bruke p-piller eller bruke en annen prevensjon! Hvorfor følger du ikke bruksanvisningene?? Anonymkode: 57b9a...c34
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Har gått på de i mange år og alltid gjort det slik men plutselig nå etter babyen kom har jeg blød😕 Står at man kan spise piller for å ungå mensen. Anonymkode: 676a7...ee0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Man KAN få småblødninger når man har gått på pillen sammenhengende og ikke tatt pause fra brettet når man skal. Men for å være på den sikre siden ville jeg bestilt meg time for en celleprøve. Om den er fin burde du ta ferdig pillene i det brettet du er på når svaret kommer, så ta en pause når du skal, SÅ kan du prøve og forskyve/stoppe menstruasjonen. Funker ikke det heller ville jeg prøvd en annen type. Anonymkode: cfbba...8f5
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Man KAN få småblødninger når man har gått på pillen sammenhengende og ikke tatt pause fra brettet når man skal. Men for å være på den sikre siden ville jeg bestilt meg time for en celleprøve. Om den er fin burde du ta ferdig pillene i det brettet du er på når svaret kommer, så ta en pause når du skal, SÅ kan du prøve og forskyve/stoppe menstruasjonen. Funker ikke det heller ville jeg prøvd en annen type. Anonymkode: cfbba...8f5 Takk 😀 Dette skal jeg gjøre👏🏻 Anonymkode: 676a7...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå