Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Jeg har aldri lyst til å bolle, men kroppen krever sine orgasmer. Sex er bare mas, jeg vegrer meg alltid. Så jeg fikser det i dusjen selv. Det tar 30 sek til 2 minutter. Jeg vil bare ikke ha sex som nærhet mer. Det er så slitsomt at jeg avsluttet et forhold nylig, bare for å slippe å ligge med ham. Forøvrig likte jeg sex før, men nå har jeg fått barn og blitt eldre og har null interesse lenger. Jeg skylder på naturen. Hva tenker du? Anonymkode: 65185...392
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Om du har hatt normalt sexlyst tidligere så er det ikke normalt å bare miste sexlysten. Da er det en årsak til det. Om du er veldig sliten, deprimert, har ulike mangler, er syk eller annet så kan man i perioder miste sexlysten. En tur til legen er kanskje ikke det dummeste. Hvorfor liker du ikke lenger nærhet til en mann? Har du hatt noen ubehagelige opplevelser? Anonymkode: 9b7d3...55f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Skjønner bare ikke det med at "kroppen krever orgasmer". Jeg kan fint gå uten en orgasme i et år dersom jeg ikke har en sexpartner. Er bare interessert i orgasmer når jeg har sex. Anonymkode: 0eb17...c01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå