Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Har ei som snart blir 4 år og vi vurderer å kjøpe enten noe lego eller playmobil-sett til bursdagen,men hva er best? Mannen argumenterer for lego, fordi HAN vil ha en unnskyldning for å bygge, men jeg ser for meg det er bedre å vente noen år? Begge deler finnes det så mye fantastisk i, men er usikker på om hun kommer til å miste motivasjonen når det er så masse smådeler? Hva foretrekker deres barn, og hva har de av de ulike settene? Anonymkode: 64ec9...1ac
skinnfilla Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Jeg ville gått for playmobile, lego faller fra hverandre og må lekes forsiktig med.
Tjofsen Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Her har Lego være favoritten hele veien. Du har flere muligheter med Lego da det kan bygges akkurat slik du vil ha det. Hva med å ta med jenta i butikken og se hva hun liker?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 10 timer siden, Tjofsen skrev: Her har Lego være favoritten hele veien. Du har flere muligheter med Lego da det kan bygges akkurat slik du vil ha det. Hva med å ta med jenta i butikken og se hva hun liker? Takk for svar alle sammen. Har tatt henne med i butikken tidligere, men da vil hun ha "det og det og den og den var aller finest, nei den", så tror denne gaven må være voksenstyrt Anonymkode: 64ec9...1ac
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Min gutt har bygd smålego uten hjelp fra han var 3 år. Det morsomste har vært å bygge, ikke leke med det. Playmo har nesten ikke blitt brukt. Jeg hadde uten tvil gått for Lego og holdt pappa mest mulig unna byggingen☺ Anonymkode: c5eff...1be
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #7 Skrevet 27. juni 2017 Hadde begge da jeg var barn, men Lego var morsomst! Anonymkode: 71597...72e
Serepta Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 Min 9-åring foretrekker å leke med playmo, fordi det tåler mer. De bruker fantasien mye også når de leker med playmo. Lego er kult å bygge, men så blir det stående. Det er ofte så spesialiserte figurer med mange bittesmå deler.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #9 Skrevet 27. juni 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ei som snart blir 4 år og vi vurderer å kjøpe enten noe lego eller playmobil-sett til bursdagen,men hva er best? Mannen argumenterer for lego, fordi HAN vil ha en unnskyldning for å bygge, men jeg ser for meg det er bedre å vente noen år? Begge deler finnes det så mye fantastisk i, men er usikker på om hun kommer til å miste motivasjonen når det er så masse smådeler? Hva foretrekker deres barn, og hva har de av de ulike settene? Anonymkode: 64ec9...1ac Det kommer ann på om det er for å bygge å ta fra hverandre eller leke med. Her i huset er ikke playmobil særlig populært, men lego elsker de. Både til å bygge å leke med. Gutter her da. Anonymkode: 7e987...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå