Gå til innhold

Hvordan feirer dere bryllupsdagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to års bryllupsdag i morgen, og ønsker å feire det, men har ikke planlagt noe.

Er det noen som har noen gode tips? Hvordan pleier dere å ferie bryllupsdagen?

Anonymkode: c116e...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å lage en bedre middag og invitere forlovere og deres respektive. Lagt det til nærmeste fredag/lørdag. 

Anonymkode: d091a...825

Skrevet

Vi feirer med barnebursdag. Et av barna kræsja dagen vår :)

Anonymkode: ec080...5dd

Skrevet

Vi pleier å komme på det et par dager for sent. Begge ler og gratulerer med dagen som var og er enige om at vi tar et år til i ekteskap.

Anonymkode: 66f75...a14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...