Gå til innhold

Vi har 35/65 samvær. Er det best for barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å FaceTime osv den andre forelderen når man ikke har samvær eller er det best for barnet at man lar vær og har denne tiden alene og knytter bånd? 

Vi foreldre har selvsagt lyst å prate med barnet når det er hos den andre, men er dette noe som kan skape noe forvirring eller noe slikt hos barnet? Er det kanskje best for barnet å heller ha tiden med den man er hos når man er hos den eller den andre forelderen? 

Anonymkode: 69e1e...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mine barn så ble savnet etter den som ikke var der større om man tok kontakt.

Eldste er nå såpass gammel at hun kan bestemme dette selv. Noen ganger tar hun kontakt og andre ganger ikke. Det er dog kun via sms, ikke FaceTime. 

Anonymkode: a5d4e...bb7

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med mine barn så ble savnet etter den som ikke var der større om man tok kontakt.

Eldste er nå såpass gammel at hun kan bestemme dette selv. Noen ganger tar hun kontakt og andre ganger ikke. Det er dog kun via sms, ikke FaceTime. 

Okei. Barnet her er 3,5 år. Veldig usikker på hva som er best for barnet allså.. Men er det du skrev først der som er en av tingene jeg også har tenkt på. 

Hi

Anonymkode: 69e1e...1af

Skrevet

Min yngste er 2.5 og vi kan ikke FaceTime eller snakke på telefon. Da er det bare gråting og spørsmål etter den som ikke er der. 

Eldste er 9 år og foretrekker sms. Hun savner den som ikke er der mer om hun ser ansiktet. Mens på sms er det mer upersonlig på en måte. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min yngste er 2.5 og vi kan ikke FaceTime eller snakke på telefon. Da er det bare gråting og spørsmål etter den som ikke er der. 

Eldste er 9 år og foretrekker sms. Hun savner den som ikke er der mer om hun ser ansiktet. Mens på sms er det mer upersonlig på en måte. 

Jeg er den samme som svarte over her foresten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...