Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Hva kjøper man til niåringen som "har alt"? Vår egen, så det bør liksom ligge noen kroner i det. Hun er ikke særlig opptatt av musikk, har det hun trenger av spill og konsoller, pc, nettbrett og mobil, hun har masse lego og leker så det tyter utigjennom ørene (dessuten er kanskje niåringe jenter litt på vei ut av leketøyfasen?) Skapfyll trenger hun ikke, det må være noe litt "skikkelig" som hun gjerne ikke bruker opp eller går lei på ei uke. Hun trenger ikke kamera (har smarttelefon). Jeg vet virkelig ikke hva vi skal finne på i år... Hun elsker å lese, men hun får allerede masse bøker fra andre. Klær er håpløst, det må hun være med å plukke ut selv. Hjeeeelp! 😛 Anonymkode: 6a53b...7f9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Eldste her fylte nettopp 9 og fikk blant annet sparkesykkel, sånn som er beregnet på større barn. Hun var veldig fornøyd med det. Hun ønsket seg også rulleskøyter og rullesko. Ønsker hun seg ingenting? Vår hadde en laaaaang ønskeliste! Anonymkode: 4ee44...5ab
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Rulleskøyter står høyt oppe på ønskelisten hos 9-åringen vår! Ellers ville nok et skikkelig kvalitetssett med tusjer og fargeblyanter falt i smak, gavekort til Rush trampolinepark eller en klatrepark, egen skrivepult på rommet.. Anonymkode: 2b9e4...3c8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Uteleker, trampoline, sykkel, fotball, kanskje zipline hvis dere har trær. Årskort på et eller annet (svømmehall, bowling, klatrepark, kino?). Ridetur? Segway? Vet ikke hva dere har i nærområdet, men sånne ting er jo "nyttig" (fysisk aktivitet) og tar ingen plass i skapet 😃 Dere må kanskje bli med da, så da koster det nok ekstra for dere. Anonymkode: a734d...84b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Ønskelista er lang ja, og består stort sett av skapfyll 🙈 (bamser og annet smådill). Utvalget av "opplevelser" å gi bort i området er relativt begrenset, og gir vi gavekort på noe i nærmeste by blir det både veldig dyrt og tungvindt - hvilket øker faren for at det tar ukevis før vi får det til. Da blir det fort mer skuffelse enn glede, for hun kommer til å spørre hvert kvarter om når vi kan dra 😛 Rulleskøyter og andre rulleting hadde vært en kjempeidé, om det ikke var fordi vi bor flere km fra nærmeste asfaltsnutt. Og jeg tror ikke det egner seg på grusvei... tegnesaker er en idé, men hun har egentlig i overflod her også 😕 Nei, jeg vet da søren. Ingenting som er superpop som jeg ikke har fått med meg altså? Men takk for tips, greit med alle ideer! Anonymkode: 6a53b...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå