Gå til innhold

Redusert foreldrebetaling bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt begynner i barnehage i august i år. 

Er alene med henne og har lavere inntekt enn 473.000 som er grensen for redusert foreldrebetaling, så jeg har søkt om dette. Ikke fått svar enda. Måtte sende med selvangivelsen for i fjor og det gjorde jeg selvfølgelig. Nå i ettertid har jeg fått innvilget gradert overgangsstønad. Dermed har jeg litt høyere inntekt enn det som står på selvangivelsen fra i fjor.

Er det noen som vet om jeg da må søke på nytt, med årets inntekt eller om fjordårets inntekt gjelder? 

Anonymkode: 8cea2...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavere enn 500500 er vel grensen. 

Anonymkode: 52ad7...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...