Gå til innhold

Noen sexspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Hvor lenge har dere vært sammen?

Hvor lenge holder mannen?

Pleier du å gi mannen bj?

Liker du at mannen kommer inni deg?

Hvor mange ganger kommer du i løpet av et samleie?

Har dere lyset på?

Anonymkode: 2481e...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sex alt fra 2 ganger pr mnd til 4 ganger pr uke. Har vært sammen i 14 år.

Holder? Hæ? Hva betyr det?

Ja, pleier det innimellom.

Ja.

max 1 gang pr samleie

Har ikke lys på, men på denne årstiden er det lyst ute hele døgnet, ikke så mørkt at det gjør noe på soverommet.

Anonymkode: 2dfd9...746

Skrevet

Har sex i snitt to ganger i uken, vært sammen i 9 år. 

Aner ikke, pleier ikke ta tiden, men det er akkurat passe for meg. 

Veldig sjelden. 

Har ikke noe imot det nei. 

Har aldri fått vaginal orgasme. 

Har ikke lys på. 

Anonymkode: 06455...dd3

Skrevet

1-2 ganger i uken, hvert sammen ca 7,5 år. 

Har ikke tatt tiden. 

Gir han av og til en BJ, men problemet er at når jeg først gjør det kommer han veldig fort så han er ikke så veldig begeistret for det selv. Så det blir av og til. 

Ja liker han kommer inni meg for orker ikke alt sølet alle andre plasser.. 

Pleier som regel og komme før selve samleie. Har aldri hat en vaginal orgasme så da pleier vi ha nok kos til jeg kommer før. 

Om vi har sex etter vi har lagt oss pleier lyset og være av men har vi sex før vi har lagt oss tar vi oss ikke bryet å gå skru av lyset akkurat. 

Anonymkode: 94d71...1db

Skrevet

Har sex ca 1 gang i uka, vært sammen i snart 20 år. 

Mannen holder ut så lenge han/vi vil. Som regel holder vi på 20-30 min, men kan gjerne ta en kjappis også. 

Jeg gir mannen BJ innimellom, ikke så ofte. Han gir meg oralsex omtrent hver gang. 

Mannen har kappet strengen, så han pleier å komme inni meg, og selvsagt liker jeg det!

Jeg har vanskelig for å få orgasme, men heldigvis har jeg en mann som er veldig opptatt av min nytelse. Jeg kommer som regel én gang. Noen ganger to (én gang ved oralsex og deretter ved vanlig samleie). Har vi kjappis pleier jeg ikke komme. 

Vi har omtrent alltid lys i rommet, men gjerne litt dust lys, feks nattbordslampe eller lys fra vinduet. 

Men mest viktig av alt: vi er begge to veldig fornøyd med sexlivet vårt!!!

Anonymkode: 30fd0...f71

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ofte har dere sex? Hvor lenge har dere vært sammen?  Har ikke sex, har vært sammen i 6 år.

Hvor lenge holder mannen? Se svaret over.

Pleier du å gi mannen bj? Nei.

Liker du at mannen kommer inni deg? Husker ikke.

Hvor mange ganger kommer du i løpet av et samleie? Aldri, er avhengig av annen stimuli.

Har dere lyset på? Hadde det av tidligere før vi sluttet med sex.

Anonymkode: 2481e...6e1

Anonymkode: 60ffc...093

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri fått vaginal orgasme. 

Anonymkode: 06455...dd3

Vaginal orgasme og klitorisirgasme er det samme:

Klitoris er ikke bare den lille knoppen vi kjenner til på utsiden av kroppen, men et større organ som ligger inni underlivet, rundt skjeden og urinrøret. Akkurat slik mannens penis blir erigert når man er kåt, blir klitoris det også. At klitoris er mye mer omfattende enn det man tidligere har snakket om, gir også klarhet i flere usannheter rundt orgasmen. Det er ikke slik at det er forskjell på vaginal orgasme kontra direkte stimulering av klitoris. Hos noen er klitoris plassert nærmere skjedeåpningen, som kanskje gir svar på hvorfor noen lettere får vaginal orgasme enn andre.

– Det eksisterer ikke et merkelig hierarki av orgasmer. Dette er noe vi har irritert oss over. Folk har en oppfatning av at det beste man kan få, er vaginal orgasme. Dette fører til at noen kvinner – og menn, tror det er noe galt med deres evener i senga om man ikke klarer å få eller gi en partner en slik type orgasme. Det er ingen forskjell på orgasme utløst av vaginal sex og orgasme utløst av for eksempel slikking. 

Anonymkode: 5b52e...cc4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Klitoris er ikke bare den lille knoppen vi kjenner til på utsiden av kroppen, men et større organ som ligger inni underlivet, rundt skjeden og urinrøret. Akkurat slik mannens penis blir erigert når man er kåt, blir klitoris det også. At klitoris er mye mer omfattende enn det man tidligere har snakket om, gir også klarhet i flere usannheter rundt orgasmen. Det er ikke slik at det er forskjell på vaginal orgasme kontra direkte stimulering av klitoris. Hos noen er klitoris plassert nærmere skjedeåpningen, som kanskje gir svar på hvorfor noen lettere får vaginal orgasme enn andre.

– Det eksisterer ikke et merkelig hierarki av orgasmer. Dette er noe vi har irritert oss over. Folk har en oppfatning av at det beste man kan få, er vaginal orgasme. Dette fører til at noen kvinner – og menn, tror det er noe galt med deres evener i senga om man ikke klarer å få eller gi en partner en slik type orgasme. Det er ingen forskjell på orgasme utløst av vaginal sex og orgasme utløst av for eksempel slikking. 

http://www.kk.no/sex-og-samliv/jenter-i-20-årene-er-langt-fra-utlært-det-eksisterer-blant-annet-ikke-et-merkelig-hierarki-av-44709#_ga=2.89062040.2038807161.1498451469-2026298415.1394228673

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Åh tusen takk 😀 

Jeg har nemlig gått og lengtet etter den heidundrende deilige vaginale orgasmen som snakkes om. Jeg får deilig orgasme av stimulering av klitoris, men likevel trodd at det skulle være mulig med mer. Har trodd jeg ikke helt fungerer pga det. De beste orgasmene får jeg alene under onanering. Aldri opplevd å få orgasme med vanlig samleie. 

Men med denne infoen skal jeg sannelig slappe mer av. Jeg er ikke unormal likevel 😝

Anonymkode: 2b66f...eeb

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh tusen takk 😀 

Jeg har nemlig gått og lengtet etter den heidundrende deilige vaginale orgasmen som snakkes om. Jeg får deilig orgasme av stimulering av klitoris, men likevel trodd at det skulle være mulig med mer. Har trodd jeg ikke helt fungerer pga det. De beste orgasmene får jeg alene under onanering. Aldri opplevd å få orgasme med vanlig samleie. 

Men med denne infoen skal jeg sannelig slappe mer av. Jeg er ikke unormal likevel 😝

Du er nok ikke den eneste kvinnen i verden som har hatt den forestillingen der 😊

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åh tusen takk 😀 

Samme har jeg ventet på 🙈 Nå kan jeg bare la det glemmes 👍🏻 

Anonymkode: 94d71...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...