Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Dere med mye hårvekst, vokser dere? Hater sommertid med bare bein og hud. Jeg må Shave hver morgen for å kunne gå lettkledd.. pga mye og sterk hårvekst er det flaut å gå til voksing. Anonymkode: 759c1...400
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Jeg har mørke stive hår på bena og lysere på armene. Har vokset bena de siste 15 årene og hårveksten har blitt mye mindre. Kan anbefale voksing. Anonymkode: cb793...908
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Hvorfor er det flaut å bestille voksing selv om du har mye kroppshår? Det er jo nettopp å fjerne hårene dine de tjener penger på ;-) Du kan jo også kjøpe voks selv og gjøre det hjemme. Jeg har vokset leggene mine selv og vokser også bikinilinja hjemme på badet. Jeg synes imidlertid det var greit å være kjent med følelsen av å bli vokset før jeg skulle gjøre det på meg selv. Anbefaler deg derfor å bestille deg time til voksing på klinikk, og så etterhvert gå over til hjemmevoksing hvis du er mer komfortabel med det. Anonymkode: f2c5d...720
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Jeg har vokset i 20 år. Har aldri tenkt på det som flaut. Det er helt vanlig. Anonymkode: 4d357...6b5
Mamma_til_2 Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Bestill time for voksing du kommer ikke til og angre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå