Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Jenta vår på åtte har måttet kutte ut en rekke matvarer pga allergi. I etterkant av dette har hun fått sjelden avføring og det har også lekket avføring som spor i undertøyet. Dette er helt typisk for forstoppelse ser jeg. Vi har vært hos lege med dette og hun skal til spesialist for utredning g av allergier og kostholdsplan. I mellomtiden behøver jeg råd fra dere om hva som kan hjelpe. Blir det ikke bedre med noen gode kjerringråd bestiller jeg ny time selv om det ikke er lenge til spesialist timen. Hun kan jo ikke gå et par uker med forstoppelse.. Anonymkode: 895c6...3fe
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Kjøp duphalac olje reseptfritt på apoteket. Gi 15 ml morgen og kveld og få henne til å drikke rikelig ved siden av. Anonymkode: 4a17e...165
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp duphalac olje reseptfritt på apoteket. Gi 15 ml morgen og kveld og få henne til å drikke rikelig ved siden av. Anonymkode: 4a17e...165 Takk for tips 😊 Er det lakserende, eller gjør de det bare mykere? Hun skal på uteskole denne uka, så vil ikke risikere at hun blir helt løs i magen uten at vi lager en plan for det 😀 HI Anonymkode: 895c6...3fe
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 Det er lakserende ved at det stimulerere tarmens bevegelser og gjør avføringen mykere. Siden hun skal ha uteskole ville jeg gått mer forsiktig frem, noen kan bli løse i magen av det. Gi heller da en gang om dagen. Anonymkode: 4a17e...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå