Gå til innhold

Skam-maraton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser alle episodene på nytt. 

Er en av dei som aldri har skjønt det store greiene med Evak.  

Da eg var ferdig med sesong 1 og 2 var eg litt usikker på om eg skulle se sesong 3 fordi den er i mine øyner litt dårligere enn de andre.

Begynte uansett på den no, og kom akkurat til kjernen av korfor eg ikkje liker Even. Da han tar alt tørkepapiret på do. Herrer.. for en ekkel drittsekk. 😣

Men men. Ellers er serien bra. 😄

Anonymkode: c0756...eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 25. juni 2017 den 22.20, Anonym bruker skrev:

Da eg var ferdig med sesong 1 og 2 var eg litt usikker på om eg skulle se sesong 3 fordi den er i mine øyner litt dårligere enn de andre.

Begynte uansett på den no, og kom akkurat til kjernen av korfor eg ikkje liker Even. Da han tar alt tørkepapiret på do. Herrer.. for en ekkel drittsekk. 😣

William er jo 100000000 verre enn even. even er fantasisk

Anonymkode: e0ad6...a29

Skrevet
På 25.6.2017 den 22.20, Anonym bruker skrev:

Han var jo på kosegruppemøtet bare for å møte Isak. Det var vel en litt lite vellykket måte å prøve å få kontakt eller virke kul på. 

Anonymkode: 0bf5f...613

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han var jo på kosegruppemøtet bare for å møte Isak. Det var vel en litt lite vellykket måte å prøve å få kontakt eller virke kul på. 

Anonymkode: 0bf5f...613

All den stund de ble kjærester, så må jeg jo si at det var en vellykket måte å få kontakt på.

Anonymkode: 52225...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...