Gå til innhold

er det vanlig å kun gi bj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det fører til samleie?

Suger gjerne mannen, men vil jo ha litt mer jeg også.

Aldri utført ren bj, men er vel gammel og sær jeg..

Hva er vanlig?

Anonymkode: d76cf...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt klart en del av et samleie for meg også. Hadde ikke gjort det uten at det var en gjensidighet i det.

Anonymkode: 0a602...356

Skrevet

Jeg tenker at man kan gjøre det om man ikke orker annet eller for eksempel har mensen og ikke føler for å delta på annen måte. Men det må absolutt være lystbetont og ikke noe man føler er en plikt!

Anonymkode: 6b8cd...f82

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at man kan gjøre det om man ikke orker annet eller for eksempel har mensen og ikke føler for å delta på annen måte. Men det må absolutt være lystbetont og ikke noe man føler er en plikt!

Aldri opplevd å ikke orke annet..

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg heller ;) Derfor også mitt svar over her at jeg ser på det som en del av et samleie. Jeg vil også ha! :)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg opplevd flere ganger, men om man ønsker noe i retur så er det viktig å være tydelig om det ovenfor partner. Mente ikke at det er greit å ha en skjevfordeling ift oralsex.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg opplevd flere ganger, men om man ønsker noe i retur så er det viktig å være tydelig om det ovenfor partner. Mente ikke at det er greit å ha en skjevfordeling ift oralsex.

Alltid gått videre uten skjer automatisk det.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg heller ;) Derfor også mitt svar over her at jeg ser på det som en del av et samleie. Jeg vil også ha! :)

Nemlig👍

Skrevet

Noen ganger er det kun bj, men som oftest begge deler.

Anonymkode: 29ff7...b92

Skrevet

Vanlig?

Ikke så lett å si om det fins noen regler eller vaner omkring dette. Det er individuelt.

Anonymkode: c58c2...6d2

Skrevet

Har fått inntrykk av at det ikke er uvanlig, men det er uvanlig for meg. Det skjer bare ikke, er som deg.

Anonymkode: 8f3aa...d07

Skrevet

Jeg gjør det gledelig uten å få noe tilbake, jeg elsker mannen min og digger å se på han imens jeg gjør det. Jeg liker det også, så egentlig så gir det meg en del å gjøre det.

Nå skal det sies at mannen min er utrolig renslig av seg, hadde han ikke vært det så hadde jeg nok ikke gjort det så ofte :)

Anonymkode: f116d...5fe

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør det gledelig uten å få noe tilbake, jeg elsker mannen min og digger å se på han imens jeg gjør det. Jeg liker det også, så egentlig så gir det meg en del å gjøre det.

Nå skal det sies at mannen min er utrolig renslig av seg, hadde han ikke vært det så hadde jeg nok ikke gjort det så ofte :)

Anonymkode: f116d...5fe

Jeg synes også det er digg og har en renslig mann, men vil ha mer allikevel

Skrevet

Her forventer mannen BJ uten at det fører til mer. Jeg syns det er helt greit å gi litt, men ikke bare det. Syns det rett å slett kan være litt kjedelig og anstrengende. (Han bruker tid før han kommer). Hvis han ikke får BJ kan han faktisk bli sur.. Hvorfor er det forventet at jenter skal ta initiativ til BJ, mens mannen ikke gir kvinnen oralsex?? 

Anonymkode: 3ab74...e36

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her forventer mannen BJ uten at det fører til mer. Jeg syns det er helt greit å gi litt, men ikke bare det. Syns det rett å slett kan være litt kjedelig og anstrengende. (Han bruker tid før han kommer). Hvis han ikke får BJ kan han faktisk li sur.. Hvorfor er det forventet at jenter skal ta initiativ til BJ, mens mannen ikke gir kvinnen oralsex?? 

Glad min mann ikke forventer. Hadde nok følt meg litt brukt.

Han er selv ikke verdens mester på oral, men best på resten.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her forventer mannen BJ uten at det fører til mer. Jeg syns det er helt greit å gi litt, men ikke bare det. Syns det rett å slett kan være litt kjedelig og anstrengende. (Han bruker tid før han kommer). Hvis han ikke får BJ kan han faktisk bli sur.. Hvorfor er det forventet at jenter skal ta initiativ til BJ, mens mannen ikke gir kvinnen oralsex?? 

Forventet? Hvor har du det fra???

Mannen her pleier å gi meg oralsex og deretter har vi samleie. Da kommer jeg ofte to ganger. 

Hvis jeg gir mannen BJ har vi ikke samleie etterpå, derfor skjer det mye mer sjelden. 

Mannen er opptatt av å gi. Han forventer ingenting. 

Anonymkode: a056e...af6

Skrevet

Jeg ir en "ren" bj noen ganger. Som regel er det når jeg har mensen. Ellers er jeg jo interessert i å ta del i moroa selv ;)

Anonymkode: b5e80...884

Skrevet

Jeg gir ikke BJ uansett!

Anonymkode: 7f28c...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...