Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Men som savner noe mer? Som har innsett at mannen er super far, god og stabil partner, snill og i det hele tatt en bra fyr. Men kanskje ikke egentlig for deg. Forhold der det er 1000 grunner til å bli, og bare en halv, men veldig gnagende, grunn til å gå? Jeg er litt der og får egentlig vondt i magen bare av å skrive det ned. Alt er bra, bortsett fra at jeg føler jeg mangler noen, en person som i det minste er litt i nærheten av å vere en sjelevenn? Men det er for mye forlangt av ham, han er som han er og det er ingenting galt med ham annet enn at jeg tror vi har slutte å forstå hverandre. Og han vil ikke forstå hva jeg mener om jeg prøver å ta det opp med ham. Anonymkode: 31184...272
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Ingen kan være "alt" for partneren. Anonymkode: b50ed...044
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Jeg hadde det slik. Valgte å gå. I dag er vi veldig gode venner. Drar på ferie sammen og feirer høytider sammen. Det var en riktig avgjørelse for oss. Det er ikke bra å bli i et forhold hvor man til slutt bare er venner. Når det er sagt har vi begge måtte svelge kameler for å klare å ha et godt forhold etterpå. Har aldri angret. Lykke til. Anonymkode: f8b90...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå