Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Lite energi, trøtt, ned stemt og gråter lett (av og til flere ganger for dagen). Anonymkode: e975c...a56
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Ja, da er man ganske deprimert. Jeg gråter lett om dagen, jeg også. Anonymkode: 2d4e8...93f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Takker for svar. Noen tips eller råd? Anonymkode: e975c...a56
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 Hvis det har vært slik en stund, så kan det kanskje være det. Men det kan også være alt fra vitaminmangel til en naturlig kortvarig reaksjon på vanskelige eller stressende livshendelser. Er det du selv som har det slik? Anonymkode: 7e4b3...a75
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takker for svar. Noen tips eller råd? Anonymkode: e975c...a56 Lege. Anonymkode: 0f210...adf
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 Det kan det være, ja. Men det er viktig å huske på at man kan føle seg dårlig uten å være deprimert. Jeg har det slik du beskriver det for tiden, men jeg er ikke deprimert. Er midt i et samlivsbrudd, og er trist og sliten. Ikke deprimert. Men enig med hun over: Kontakt lege, få hjelp til å finne ut hva dette er. Lykke til! Anonymkode: 4f29d...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå