Gå til innhold

Er dette tegn på depresjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite energi, trøtt, ned stemt og gråter  lett (av og til flere ganger for dagen). 

Anonymkode: e975c...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Anonymkode: d6066...485

Skrevet

Ja, da er man ganske deprimert. Jeg gråter lett om dagen, jeg også.

Anonymkode: 2d4e8...93f

Skrevet

Takker for svar. Noen tips eller råd? 

Anonymkode: e975c...a56

Skrevet

Hvis det har vært slik en stund, så kan det kanskje være det. Men det kan også være alt fra vitaminmangel til en naturlig kortvarig reaksjon på vanskelige eller stressende livshendelser.

Er det du selv som har det slik?

 

Anonymkode: 7e4b3...a75

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takker for svar. Noen tips eller råd? 

Anonymkode: e975c...a56

Lege.

Anonymkode: 0f210...adf

Skrevet

Det kan det være, ja. Men det er viktig å huske på at man kan føle seg dårlig uten å være deprimert. Jeg har det slik du beskriver det for tiden, men jeg er ikke deprimert. Er midt i et samlivsbrudd, og er trist og sliten. Ikke deprimert. Men enig med hun over: Kontakt lege, få hjelp til å finne ut hva dette er. Lykke til!

Anonymkode: 4f29d...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...