Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Er nok vanligst uten beskyttelse. Mange ruller jo avgårde på skoleveien. Men min sønn brakk armen da han datt på rullesko, så det er ihvertfall ikke dumt å ha beskyttelsesutstyr. Anonymkode: e8fa6...9ce
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er nok vanligst uten beskyttelse. Mange ruller jo avgårde på skoleveien. Men min sønn brakk armen da han datt på rullesko, så det er ihvertfall ikke dumt å ha beskyttelsesutstyr. Anonymkode: e8fa6...9ce Ja, er egentlig ikke så stressa for hodet. Men har sett noen faretruende fall i forhold til håndledd... Anonymkode: f7b72...4be
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, er egentlig ikke så stressa for hodet. Men har sett noen faretruende fall i forhold til håndledd... Anonymkode: f7b72...4be Og rumpe..... Her rulles det uten hjelm, og annet. Anonymkode: cb14f...451
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er nok vanligst uten beskyttelse. Mange ruller jo avgårde på skoleveien. Men min sønn brakk armen da han datt på rullesko, så det er ihvertfall ikke dumt å ha beskyttelsesutstyr. Anonymkode: e8fa6...9ce Det hadde nok ikke hjulpet med beskyttelsesutstyr mot en brukket arm Anonymkode: 0661c...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå