Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Min bestevenn på ungdomsskolen hadde foreldre i smiths venner,han hatet smiths venner og gjorde opprør hjemme. Han var forelsket i meg i mange år,men jeg så på han som venn. Nå etter 19 år møter jeg han igjen på et storsenter og vi snakket en stund. Han fortalte at han var blitt med i smiths venner og hadde vært det i mange år. Han hadde ikke barn eller dame og jobbet mye.  Nå etter en mnd så har jeg tenkt mer og mer på han og jeg føler meg skikkelig betatt,jeg sendte han mld en uke etter møte om at jeg synes det var hyggelig å møte han osv..fikk ikke svar😕 Ganske sikker på at det ikke er en sjans i havet på å kapre denne mannen, hva tenker dere? Anonymkode: a4c28...4b4
EnDansPÃ¥Roser Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Hvis du selv er villig til Ã¥ gÃ¥ inn I Smiths venner,  sÃ¥ prøver du. Hvis ikke, sÃ¥ lar du han være. Han har vært i opprør og har i voksen alder tatt et standpunkt om at det er dette han tror pÃ¥ og at det er slik han vil leve livet. Vil du virkelig ha ansvar for Ã¥ ta han bort fra det? Sin religiøse overbevisning og sin familie?Â
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Han har sikkert lyst til å svare deg. Men får ikke lov. Han må finne seg en innad i troen, garantert Anonymkode: 42763...15c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har sikkert lyst til å svare deg. Men får ikke lov. Han må finne seg en innad i troen, garantert Anonymkode: 42763...15c At han ikke hadde lov til å svare er tull. Selvsagt kunne han ha svart henne, det er det ikke noe forbud mot. Dumt å hive ut av seg slike ting når man ikke har peiling. Ellers pleier det å være slik at de fleste religiøse personer ønsker seg en partner som deler deres livssyn. Det har ingen ting med ekstremisme og hjernevask å gjøre, men at de fleste personer, religiøse eller ikke, ønsker seg en partner som deler det man oppfatter som viktige verdier. Anonymkode: db0fb...4bf
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 Har sendt mld idag og ikke fått svar, så da er det ikke mye mer jeg får gjort😕 Anonymkode: a4c28...4b4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: At han ikke hadde lov til å svare er tull. Selvsagt kunne han ha svart henne, det er det ikke noe forbud mot. Dumt å hive ut av seg slike ting når man ikke har peiling. Ellers pleier det å være slik at de fleste religiøse personer ønsker seg en partner som deler deres livssyn. Det har ingen ting med ekstremisme og hjernevask å gjøre, men at de fleste personer, religiøse eller ikke, ønsker seg en partner som deler det man oppfatter som viktige verdier. Anonymkode: db0fb...4bf Jeg er oppvokst i Jehovas vitner og vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 42763...15c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har sendt mld idag og ikke fått svar, så da er det ikke mye mer jeg får gjort😕 Anonymkode: a4c28...4b4 Håper du treffer på han igjen da Vet du at du har riktig nr da ? Anonymkode: 42763...15c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #9 Skrevet 24. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er oppvokst i Jehovas vitner og vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 42763...15c Men Jehovas vitner og BCC er jo ikke samme sak. Anonymkode: db0fb...4bf
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #10 Skrevet 24. juni 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper du treffer på han igjen da Vet du at du har riktig nr da ? Anonymkode: 42763...15c Ganske sikker,søkte han opp på 1881. Skikkelig kjedelig...tenker på han ofte. Anonymkode: a4c28...4b4
MammantilNurket Skrevet 24. juni 2017 #11 Skrevet 24. juni 2017 GÃ¥ videre. Glem ham. Religiøsitet er  en dealbreaker.Â
Evablaum Skrevet 24. juni 2017 #12 Skrevet 24. juni 2017 Sveiger? Du er heldig som slipper å forholde deg videre til ham!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #13 Skrevet 13. juli 2017 Han var ungdom da han gjorde oppgjør og det er faktisk ikke så uvanlig. Mange sliter litt i forhold til ungdomstiden når man er i smiths venner. Han har bestemt seg for å være i smiths venner nå, og vil nok ikke at noe skal komme i veien for hans tro. Det er generelt vanskelig med forhold der den ene er troende og den andre enten er ikketroende eller tror på noe annet. I forhold til det livet han ønsker å leve så fungerer det ikke dersom han skal forme noe slags forhold til deg. Tror nok du bare er nødt til å gå videre, den meldingen vil ikke bli besvart. Er født og oppvokst i smiths venner selv, og forstår beslutningen hans. Anonymkode: 1e766...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå