Gå til innhold

Hva tenker dere om enslige gravide som dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som er gravid, hun er noen måneder på vei og dater en fyr - faren til barnet stakk av.. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det, er det ikke litt rart å gå på date med noen når man venter et barn med en annen mann?

Anonymkode: f1e10...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du å tenke noe om det? 

Anonymkode: 221b6...a12

Skrevet

Skal han liksom bli stefar til det barnet da om de blir sammen? :/

Skrevet

Ja, jeg hadde syntes det var veldig rart.... For min egen del, hadde jeg ikke gått på date mens jeg var gravid...

Anonymkode: 754df...cab

Skrevet

Først tenkte jeg at mannen hun dater er tøff som involverer seg i en gravid dame. Men er det egentlig verre enn å date en alenemor? 

Anonymkode: de22a...c7f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, han blir jo det om de gifter seg. Stefedre er da helt normalt :) Jeg skjønner at du kanskje syns det er litt tidlig å date når man er gravid, men kjærligheten kan man ikke styre og om disse to er ment for hverandre er det vel ingen grunn til å vente bare fordi hun er gravid? Hun er jo ikke i et forhold, og så lenge han er klar over hva han går til er det vel ikke noe problem.

Skrevet

Blir vel også litt rart om de skal ha sex liksom? ... Kunne ikke klart det selv..

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Blir vel også litt rart om de skal ha sex liksom? ... Kunne ikke klart det selv..

Hehe, det kunne ikke jeg heller klart :laugh: Men om venninnen din gjør det er det jo ikke noe "galt" i det sånn sett

Skrevet

nei jeg tenker at ny kjæreste kanskje ikke er der man skal legge fokus i en periode nå fremover, men føler samtidig at jeg ikke hadde hatt noe med det ettersom hun hverken gjør noe galt eller skadelig :) 

Anonymkode: 1997c...93d

Skrevet

Hvorfor skulle det være rart.

Man skrur jo ikke av følelsene sine selv om man er gravid...
Så lenge hun spiller med åpne kort ser jeg virkelig ikke hvorfor man skal tenke noe spesielt om det

Anonymkode: a47d4...bb2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har en venninne som er gravid, hun er noen måneder på vei og dater en fyr - faren til barnet stakk av.. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det, er det ikke litt rart å gå på date med noen når man venter et barn med en annen mann?

Tenker vel mest at hun er optimist? 

Selv datet jeg også som gravid, og flyttet senere sammen med ham jeg datet. Barnet kaller ham for pappa, selv om h*n også kjenner den biologiske faren. 

Anonymkode: 13234...5da

Skrevet

Har du aldri hatt sex som gravid...?

Skrevet

Er det bedre om hun tvinger seg til å forbli singel, må føde alene, blir bundet til hjemmet, har barseltid og spebarnstid alene, får ungen opp i barnehagealder og SÅ skal begynne å date? Med barnevakt?

Det er da mye dårligere for alle parter, også babyen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...