Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Gikk forbi eksen min på gata i går. Vi har ikke sett hverandre på 10 år. Det var et stygt brudd, og vi har ikke snakket sammen siden. Jeg fikk helt sjokk, det var der siste mennesket jeg hadde forventet å se. Øynene våre møttes noen sekunder, og jeg så at han gjenkjente meg også. Vi hilste ikke, begge ble nok ganske paff. Nå sitter jeg her å tenker på han, vet ikke hvorfor.. patetisk. Men jeg tenkte på hvor forelsket vi var, hvordan vi snakket sammen i time etter time, hvor stor kjærlighetsorg jeg hadde da det ble slutt. Andre ekser kan jeg møte på uten problem, bare ikke han. Det var veldig ukomfortabelt, samtlig ble jeg trist av å tenke på hvor nær vi var en gang, mens vi nå er som totalt fremmede Noen som har opplevd det samme? Jeg må legge til at jeg er lykkelig gift og har barn, og det samme har han. :-) Anonymkode: ac1b6...15b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Jeg tror at forhold som ikke får en ordentlig avslutning lettere kan "sette seg" i systemet. Jeg tror også at en person man har vært veldig glad i for alltid vil ha en plass i hjertet. Du hadde stor kjærlighetssorg over ham, og dere hadde et stygt brudd til tross for at dere tidligere hadde vært veldig nære. Det brakte opp mange minner du var helt uforberedt på, da er det ikke rart du tenker på ham etterpå. Jeg tenker at det er naturlig at du tenker litt på ham etter å ha møtt ham igjen, spesielt siden det ble et litt merkelig møte. Selv om du er lykkelig gift og ikke vil ha ham i dag så tror jeg det er naturlig at man noen ganger skulle ønske man i hvert fall hadde en grei tone med en eks. Jeg har vært borti noe lignende, ble også gående og tenke litt i etterkant selv om jeg ikke ønsket eksen tilbake på noe vis. Til slutt fant jeg ut at jeg skal fokusere på det som var bra, at han var en jeg en gang satte pris på og var glad i og at selv om vi ikke var riktige for hverandre så ønsker jeg oppriktig at han skal ha det bra i dag. Da har det blitt lettere å gi slipp når jeg kjenner at jeg virkelig unner ham å ha det godt. Anonymkode: 5a73b...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå