Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Jeg skal ha mensen igjen ca 15 juli. Jeg bruker p-ring. Finnes det noen måte å utsette mensen, slik at jeg ikke får den før ca 10 august? Uten småblødninger. Anonymkode: f3b5e...b1f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Hva med å be legen om primolut? Utsetter bare de dagene man tar de da (10 dager). Men med ring kan du vel la være å ha opphold? (Med forbehold om at jeg ikke aner hvordan de fungerer) Anonymkode: b50ee...002
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har aldri brukt p-ring, men p-piller. Da starter du bare på nytt brett med en gang uten opphold mellom, kanskje du kan det med ringen også? Om man får småblødninger ved utsettelse av mens eller ikke er individuelt, noen får det og andre ikke. Min gynekolog sa at man ikke trengte ha mens i det hele tatt på hormonprevansjon, bare å la være å ha opphold mellom. Men når du har gjort det en stund kommer gjerne småblødningene. Jeg hadde derfor mens (opphold mellom to brett) hver tredje måned, gikk jeg lenger fikk jeg småblødninger. Primolut hadde jeg aldri tatt om det ikke var liv om å gjøre, tok søren meg tre mnd før kroppen min var seg selv igjen etter å ha utsatt på den måten. Da er det bedre å ha mensen... Jeg ble skikkelig oppblåst, magen sto som en ballong. Jeg var grinete og hormonell, skikkelig ute av meg. Mensen ble uregelmessig i tre måneder etterpå og jeg følte meg premenstruell absolutt hele tiden. Men selvfølgelig, ikke sikkert du reagerer like kraftig da, vet jo andre har tatt de uten problemer. Anonymkode: cd210...1b9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Hvis du bruker p-ring, bare lar du være å ha ringfri periode. Etter 3 uker når du tar den ut for å vabligvis få mensen, tar du bare i en ny med en gang. Anonymkode: 96e44...636
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du bruker p-ring, bare lar du være å ha ringfri periode. Etter 3 uker når du tar den ut for å vabligvis få mensen, tar du bare i en ny med en gang. Anonymkode: 96e44...636 Jeg har hørt at man får småblødninger når ringen egentlig skal ut? Anonymkode: f3b5e...b1f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hørt at man får småblødninger når ringen egentlig skal ut? Anonymkode: f3b5e...b1f Det kan du risikere med alle måter å utsette mensen på. Var ikke noe problem hos meg da jeg brukte p-ring. Anonymkode: 96e44...636
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #7 Skrevet 25. juni 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kan du risikere med alle måter å utsette mensen på. Var ikke noe problem hos meg da jeg brukte p-ring. Anonymkode: 96e44...636 Du tok ut etter 3 uker, og satte inn ny med en gang? Anonymkode: f3b5e...b1f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du tok ut etter 3 uker, og satte inn ny med en gang? Anonymkode: f3b5e...b1f Ja. Anonymkode: 96e44...636
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #9 Skrevet 25. juni 2017 Det står forresten også i pakningsvedlegget. Anonymkode: 96e44...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå