Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Uff, dette er flaut! Jeg drikker svært sjeldent, men i går forsvant tydeligvis all fornuft, og jeg ble DRITINGS. (Barna er ikke hjemme, bare så det er sagt). Venninna mi fikk meg hjem etter jeg tryna..har ikke noe minne om det i det hele tatt. Men jeg har slått meg noe veldig, er blåsvart på ribbeina, og slo bakhodet i gulvet.. det gjør veldig vondt der, men jeg har ikke vondt i hodet ellers. Da er jeg kanskje safe? Er svimmel og kvalm, men det kan jo like gjerne være alkoholen.. Hvor lang tid tar det før det går over om det er alkoholen? Har aldri vært fyllesyk før, så aner ikke hva som er "normalt". Anonymkode: ed54f...914
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 For sikkerhets skyld bør du gå ut fra at du har hjernerystelse og ta de hensyn du bør ut fra det, hvis ikke risikerer du å få større problemer. Unngå tv, pc, mobil noen dager, ikke tren. Om du merker du blir verre av svimmelhet, kvalme og ev. får hodepine så ville jeg tatt en tur til legen. Anonymkode: 5f586...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå