Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Bare jeg som synes det er så kleint med de bildene? Litt sånn trutmunn, litt sexy øyer og knips 🙈 Anonymkode: 726b4...1af
Modesty Blaise. Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Er du over 20,5 så går det fra å være "nåhhh, du vet jo ikke bedre", til superharry! Voksne damer med lett trutemunn og 1 tonn med filter på bildene er latterlig.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Jeg synes det er "kleint" å bruke ordet kleint. Vi er alle forskjellige. I det store og hele tenker jeg at folk må få gjøre som man vil. Anonymkode: d98a9...6d1
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Hun som var lærer til ungen min har sånne profilbildet på Facebook. Hun var/er temmelig elendig lærer, så da jeg så disse bildene falt brikkene på plass. Tenker det var et "bevis" på at hun er hjernedød 😳 Holdee da ikke på sånn, når man er i midten av førtiårene 😳 Jeg har 100-200 venner og det er faktisk ingen av de som har verken sløret blikk eller trutmunn bildet. Anonymkode: 3dcea...6ce
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har et selfiebilde av meg og ungene, ingen trutmunn da, er det også kleint? Har ikke et eneste bilde av meg selv som andre har tatt som ikke er mer enn 20 år gammelt tror jeg. Ingen som tar bilder av meg.... Anonymkode: a7273...385
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #6 Skrevet 24. juni 2017 Det er ikke kleint å ha et profilbilde. Det som er kleint er å ha et oppdolla bilde, som ei porno stjerne, trutmunn og forførende blikk. Anonymkode: 3dcea...6ce
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har ei på min fb som bytter bilde heele tiden. Hver gang selfies der hun ser litt opp samtidig som hun gjør seg fin/deilig/trut/filter. Plager meg jo ikke, men humrer litt og i tankene mine skriver jeg til henne for å spørre om hun snart finner det hun ser etter. Men dømmer nok litt kjenner jeg, putter henne i boks sammen med andre som hele tiden skriker etter oppmerksomhet og blir litt flau på deres vegne. Anonymkode: 35f1f...45e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #8 Skrevet 25. juni 2017 Har nesten blitt vant til å se sånne bilder... Ikke at de er så fine, men jeg tar heller de enn alle de med de hersens ørene og sorte snuta.. Voksne folk med kattefilter?!? Helt sinnssykt kleint! Anonymkode: 714b4...4d9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #9 Skrevet 25. juni 2017 Synes dere jeg er klein som har bilde av fjeset mitt? Ikke trutmunn.. bare smiler 😮 Anonymkode: 9f433...8ab
Modesty Blaise. Skrevet 25. juni 2017 #10 Skrevet 25. juni 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes dere jeg er klein som har bilde av fjeset mitt? Ikke trutmunn.. bare smiler 😮 Anonymkode: 9f433...8ab Nei. Det er jo helt normalt å ha et bilde av seg selv. Bildene jeg tenker på er de "sexy" med trutemunn og snap filter. Gjerne med en aldri så liten kløft for å toppe inntrykket.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #11 Skrevet 25. juni 2017 Det er bare så kleint! Har ei sånn på fb og hun tror verden dreier seg om henne. Verre er det at det er de samme personene som kommenterer åhh,såå fiiin og alle mulige slags hjerter hver jævla uke 😥 og hun takker og takker... kvalmt! (Hun er snart 40!) OG så legger hun ut slike tester på alt mulig faenskap f.eks hvilken Hollywood stjerne ligner du,hva hater du,hva er dine beste sidet osv og de MÅ hun jo kommentere akkurat på en en måte som om hun tror testene er designa for henne personlig 🤕😪 Anonymkode: 805c7...c26
Søte Satan Skrevet 25. juni 2017 #12 Skrevet 25. juni 2017 Nei, akkurat det driter jeg i. Trut så mye dere vil.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #13 Skrevet 25. juni 2017 hvofor skal man latterliggjøre andre ???? la de holde på slik de vil, er kun deres problem Anonymkode: 5999c...f92
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #14 Skrevet 25. juni 2017 På 24.6.2017 den 12.31, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er "kleint" å bruke ordet kleint. Vi er alle forskjellige. I det store og hele tenker jeg at folk må få gjøre som man vil. Anonymkode: d98a9...6d1 Selvsagt må folk få gjøre som de vil. 60 år gamle damer må selvsagt få gå i gjennomsiktig miniskjørt med rosa g-streng under hvis de vil det. Det betyr ikke at ikke andre kan synes at det er kleint, stygt, harry og enormt dårlig vurderingssans. Når noen poster "se så deilig jeg er"-selfier, så tenker jeg at de er mindre smarte. Dessuten legger jeg ekstra godt merke til alt som bildefilteret fjernet neste gang jeg ser dem. Anonymkode: 728a7...58f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #15 Skrevet 25. juni 2017 Ei på SFO her legger ut sånne bilder, et nytt i uka, og hun er sikkert nærmere 50 år.. skriver som datteren på ti, med hjerter, ååå SåÅ fiiiin klemzzz , blabla, nei men du er enda fiiinere klemmzzz, sier du søta klemmzz... blar fort forbi, folk må gjøre som de vil, men for meg blir det for dumt når man er forbi fjortis stadiet. Anonymkode: de2d3...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå