Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 En body, ett skjørt og en kjole. Har laget bleiekake med litt kremer ol på. Har i tillegg kjøpt inn endel mat , drikke og engangtallerkner m.m Er til babyshower til ei venninne. Fikk på følelsen at det var litt lite da jeg så hvor mye ei annen har brukt i kroner på gaver. Med alt har jeg nok brukt 500-600kr. Gavene koster ca 250kr. hvor mye bruker dere? Skal sies at hun er ei god venninne. Ikke at det betyr noe men hun pleier å gi billige gaver til mine. Anonymkode: fb246...80b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #2 Skrevet 24. juni 2017 Mer enn nok. Flott gave 👍 Anonymkode: 383dd...634
Giss Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 Jeg hadde blitt glad om det var meg som fikk det.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Jeg synes bleiebarn uansett tilbehør er dårlig gave. Tilbehøret alene derimot er greit.....selv om kjoler og spesielt skjørt er veldig upraktisk på babyer som ikke står opp selv. Anonymkode: b2f1c...033
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg synes bleiebarn uansett tilbehør er dårlig gave. Tilbehøret alene derimot er greit.....selv om kjoler og spesielt skjørt er veldig upraktisk på babyer som ikke står opp selv. Anonymkode: b2f1c...033 Selv mobilen synes bleiekake et teit og forandret det til bleiebarn.... Anonymkode: b2f1c...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå