Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Hei. I begynte jeg å "spotte" litt blod på papiret når jeg var på toalettet. Dette har fortsatt i dag. Ikke mye blod. Litt ferskt og litt brunt blod sammen med det som kan se ut som eggløsningsslim. Klissete og blankt utflod. Ut fra syklusen min, så er jeg på dag 17 i syklusen i dag. Er dette bare en liten mellomblødning? Blødning grunnet eggløsning? Jeg har aldri opplevd dette før. Er livredd for at det er festeblødning. Passer ikke å bli gravid nå! Dem sier at du har eggløsning ca. på dag 14 i syklusen, så ut fra det så skal jeg jo ha/har hatt eggløsning nå... Noen som har opplevd dette før? Anonymkode: 95f19...388
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Spotter ofte rundt eggløsning. Den ene gangen jeg hadde festeblødning kom det mer blod enn vanlig. Anonymkode: 2df1f...c52
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Jeg har el på ca dag 19. Er så absolutt ikke sikkert du hadde el på dag 14 i syklusen. Hvis du er gravid så er det uansett tidlig å få graviditet symptomer Sikkert bare tilfeldig Anonymkode: 00b11...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå