Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Hei kan noen være så snill å hjelpe meg? Jeg skal på sommerfest i morgen og har så problemer med hva jeg skal ha på meg. Jeg har en nokså fin og tynn kropp (54 kg og 163 høy) men har store kviser både på rygg og bryst som må skjules. I tillegg har jeg mye åreknuter og blodutredelse på begge bena så kjole og skjørt går ikke. Har også hovne ben så hvis jeg går med sandaler eller åpne sko vil det tyte ut :-( (Jeg går på p-piller mot kviser, men har ikke blitt bedre. Har time hos Aleris med tanke på operasjon på bena men frykter at det blir dyrt...) Så altså - hva kan jeg ha på meg som er sommerlig uten å vise alle disse skavankene? Anonymkode: 7c413...086
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Gå med det som du føler deg vel i. Jeg har akkurat vært på sommerfest med jobb, og det er veldig forskjellig hva folk går med. Alt fra dongeribukse, t-skjorte, skjørt med fin topp til åletrange kjoler. Fra joggesko til stilætter Anonymkode: 247ff...b68
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Hva med en maxi-kjole? Anonymkode: faeea...aeb
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 Føler såå med deg! Jeg har også bena full av åreknuter, også har jeg psoriasis på ryggen.., skikkelig dritt å måtte dekke seg til når kroppen min egentlig er trent og fin😔 Jeg ville gått for noen fine bukser og en pen blomstertopp (sånne det finnes utallige varianter av om dagen). Ellers er det jo masse fine lange sommerkjoler, som ikke er sånn veldig pynta. Anonymkode: 3ec64...0bf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 Hva med skinny jeans i f.eks mørk blått (ikke dongeri), pumps og en stilig bluse? Gjerne litt farger og mønster. Anonymkode: e6e07...b55
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 Tusen takk for fine svar. Jeg tror meg går for skinny bukser og en bluse som ikke viser så mye hud. Men hva med sko? Jeg kan som sagt ikke ha åpne sko siden bena mine er konstant hovne. Anonymkode: 7c413...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå