GĂ„ til innhold

Noen som ser hvor badedrakta mi er ? 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett overalt đŸ€”prĂžver Ă„ roe meg ned, og tenke klart. Men jeg klarer ikke! Hjelp !

Anonymkode: d255a...a7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan den vÊre samme sted som min dyre svarte bikinioverdel som jeg knapt rakk Ä bruke i fjor? Den er nemlig ogsÄ sÞkk vekk.

Skrevet

Oppdaget tilfeldig at min badedrakt ligger sammen med treningsklÊrne mine, under alle ubrukte treningsskjorter, kanskje din ogsÄ gjÞr det? ;)

Anonymkode: 9e578...f8e

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppdaget tilfeldig at min badedrakt ligger sammen med treningsklÊrne mine, under alle ubrukte treningsskjorter, kanskje din ogsÄ gjÞr det? ;)

Ikke dumt forslag 😁 men var ikke der đŸ€”

Skrevet
29 minutter siden, amandine skrev:

Kan den vÊre samme sted som min dyre svarte bikinioverdel som jeg knapt rakk Ä bruke i fjor? Den er nemlig ogsÄ sÞkk vekk.

De bĂžllene ler av oss nĂ„ kan jeg tenke meg. Luringer ! 😅

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

De bĂžllene ler av oss nĂ„ kan jeg tenke meg. Luringer ! 😅

Jeg tror de har stukket av sammen med ene olajakka mi, den nyeste. Antakelig er de pÄ grisefylla.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke dumt forslag 😁 men var ikke der đŸ€”

Forrige gang jeg tilfeldigvis oppdaget badedrakten min - fÞr jeg fikk den glemte gode ideen Ä legge den under de ubrukte treningstrÞyene - da fant jeg den under de tingene som aldri bli vasket i skittentÞyskurven ;) Og fÞr det lÄ den alltid bakerst i undertÞyskuffa.

Sjekket feriekofferten fra ifjor ogsÄ?

Skrevet
16 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg tror de har stukket av sammen med ene olajakka mi, den nyeste. Antakelig er de pÄ grisefylla.

Hehe 😅 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forrige gang jeg tilfeldigvis oppdaget badedrakten min - fÞr jeg fikk den glemte gode ideen Ä legge den under de ubrukte treningstrÞyene - da fant jeg den under de tingene som aldri bli vasket i skittentÞyskurven ;) Og fÞr det lÄ den alltid bakerst i undertÞyskuffa.

Sjekket feriekofferten fra ifjor ogsÄ?

Det er der den pleier Ă„ gjemme seg nĂ„r jeg leter 😅 men ikke denne gangen. Jeg var pĂ„ spa for 3 uker siden. Jeg trengte visst ikke Ă„ bruke den..SĂ„ jeg la den pĂ„ et lurt sted, siden jeg skal pĂ„ ferie i morgen. Jeg sliter med kortidshukommelsen etter en ulykke. Fant igjen husnĂžkkelen min nĂ„ da. I en annen veske .😅

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er der den pleier Ă„ gjemme seg nĂ„r jeg leter 😅 men ikke denne gangen. Jeg var pĂ„ spa for 3 uker siden. Jeg trengte visst ikke Ă„ bruke den..SĂ„ jeg la den pĂ„ et lurt sted, siden jeg skal pĂ„ ferie i morgen. Jeg sliter med kortidshukommelsen etter en ulykke. Fant igjen husnĂžkkelen min nĂ„ da. I en annen veske .😅

Ikke sÄ gÊr'nt at det ikke er godt for noe :D

GÄ tilbake til spadagen. Du kommer hjem, gÄr inn, begynner Ä rydde ut av spabagen, tenker at du snart skal pÄ ferie, sÄ da er det lurt Ä legge badedrakten.... ? I et slikt tilfelle kunne jeg ha lagt den i skapet pÄ badet hvor det ligger en del andre ting jeg skal ha med pÄ ferie, eller pÄ hattehylla i gangen for den saks skyld ;)  Sammen med ungenes badeklÊr? Sammen med solkremer? Sammen med strandsandalene du skal ha med - eller fjellskoa om du skal pÄ fjellet? ;)  Hadde jeg virkelig hatt dagen kunne jeg lagt badedrakten sammen med boken jeg hadde kjÞpt til ferien :D (har ogsÄ problemer med hukommelsen ;) ).

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Jeg tipper den svarte toppen min er ganske kul under dongerijakken!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sÄ gÊr'nt at det ikke er godt for noe :D

GÄ tilbake til spadagen. Du kommer hjem, gÄr inn, begynner Ä rydde ut av spabagen, tenker at du snart skal pÄ ferie, sÄ da er det lurt Ä legge badedrakten.... ? I et slikt tilfelle kunne jeg ha lagt den i skapet pÄ badet hvor det ligger en del andre ting jeg skal ha med pÄ ferie, eller pÄ hattehylla i gangen for den saks skyld ;)  Sammen med ungenes badeklÊr? Sammen med solkremer? Sammen med strandsandalene du skal ha med - eller fjellskoa om du skal pÄ fjellet? ;)  Hadde jeg virkelig hatt dagen kunne jeg lagt badedrakten sammen med boken jeg hadde kjÞpt til ferien :D (har ogsÄ problemer med hukommelsen ;) ).

Hehehe! SĂ„ bra at det ikke bare er meg! Hehe 😃Jeg har brukt hele dagen/kvelden og litt av natten. Jeg skjĂžnner det ikke. Det eneste stedet jeg ikke har sett er i garasjen Haha! 😅 rare greier.. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...