Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Jeg har lett overalt đ€prĂžver Ă„ roe meg ned, og tenke klart. Men jeg klarer ikke! Hjelp ! Anonymkode: d255a...a7d
amandine Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Kan den vÊre samme sted som min dyre svarte bikinioverdel som jeg knapt rakk Ä bruke i fjor? Den er nemlig ogsÄ sÞkk vekk.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Oppdaget tilfeldig at min badedrakt ligger sammen med treningsklÊrne mine, under alle ubrukte treningsskjorter, kanskje din ogsÄ gjÞr det? Anonymkode: 9e578...f8e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oppdaget tilfeldig at min badedrakt ligger sammen med treningsklĂŠrne mine, under alle ubrukte treningsskjorter, kanskje din ogsĂ„ gjĂžr det? Anonymkode: 9e578...f8e Ikke dumt forslag đ men var ikke der đ€  Anonymkode: d255a...a7d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 29 minutter siden, amandine skrev: Kan den vĂŠre samme sted som min dyre svarte bikinioverdel som jeg knapt rakk Ă„ bruke i fjor? Den er nemlig ogsĂ„ sĂžkk vekk. De bĂžllene ler av oss nĂ„ kan jeg tenke meg. Luringer ! đ Anonymkode: d255a...a7d
sug lut Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: De bĂžllene ler av oss nĂ„ kan jeg tenke meg. Luringer ! đ Anonymkode: d255a...a7d Jeg tror de har stukket av sammen med ene olajakka mi, den nyeste. Antakelig er de pĂ„ grisefylla.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke dumt forslag đ men var ikke der đ€  Anonymkode: d255a...a7d Forrige gang jeg tilfeldigvis oppdaget badedrakten min - fĂžr jeg fikk den glemte gode ideen Ă„ legge den under de ubrukte treningstrĂžyene - da fant jeg den under de tingene som aldri bli vasket i skittentĂžyskurven Og fĂžr det lĂ„ den alltid bakerst i undertĂžyskuffa. Sjekket feriekofferten fra ifjor ogsĂ„? Anonymkode: 9e578...f8e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 16 minutter siden, sug lut skrev: Jeg tror de har stukket av sammen med ene olajakka mi, den nyeste. Antakelig er de pĂ„ grisefylla. Hehe đ  Anonymkode: d255a...a7d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forrige gang jeg tilfeldigvis oppdaget badedrakten min - fĂžr jeg fikk den glemte gode ideen Ă„ legge den under de ubrukte treningstrĂžyene - da fant jeg den under de tingene som aldri bli vasket i skittentĂžyskurven Og fĂžr det lĂ„ den alltid bakerst i undertĂžyskuffa. Sjekket feriekofferten fra ifjor ogsĂ„? Anonymkode: 9e578...f8e Det er der den pleier Ă„ gjemme seg nĂ„r jeg leter đ men ikke denne gangen. Jeg var pĂ„ spa for 3 uker siden. Jeg trengte visst ikke Ă„ bruke den..SĂ„ jeg la den pĂ„ et lurt sted, siden jeg skal pĂ„ ferie i morgen. Jeg sliter med kortidshukommelsen etter en ulykke. Fant igjen husnĂžkkelen min nĂ„ da. I en annen veske .đ Anonymkode: d255a...a7d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #10 Skrevet 23. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er der den pleier Ă„ gjemme seg nĂ„r jeg leter đ men ikke denne gangen. Jeg var pĂ„ spa for 3 uker siden. Jeg trengte visst ikke Ă„ bruke den..SĂ„ jeg la den pĂ„ et lurt sted, siden jeg skal pĂ„ ferie i morgen. Jeg sliter med kortidshukommelsen etter en ulykke. Fant igjen husnĂžkkelen min nĂ„ da. I en annen veske .đ Anonymkode: d255a...a7d Ikke sĂ„ gĂŠr'nt at det ikke er godt for noe GĂ„ tilbake til spadagen. Du kommer hjem, gĂ„r inn, begynner Ă„ rydde ut av spabagen, tenker at du snart skal pĂ„ ferie, sĂ„ da er det lurt Ă„ legge badedrakten.... ? I et slikt tilfelle kunne jeg ha lagt den i skapet pĂ„ badet hvor det ligger en del andre ting jeg skal ha med pĂ„ ferie, eller pĂ„ hattehylla i gangen for den saks skyld  Sammen med ungenes badeklĂŠr? Sammen med solkremer? Sammen med strandsandalene du skal ha med - eller fjellskoa om du skal pĂ„ fjellet?  Hadde jeg virkelig hatt dagen kunne jeg lagt badedrakten sammen med boken jeg hadde kjĂžpt til ferien (har ogsĂ„ problemer med hukommelsen ). Anonymkode: 9e578...f8e
amandine Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, sug lut skrev: Jeg tror de har stukket av sammen med ene olajakka mi, den nyeste. Antakelig er de pÄ grisefylla. Jeg tipper den svarte toppen min er ganske kul under dongerijakken!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #12 Skrevet 23. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke sĂ„ gĂŠr'nt at det ikke er godt for noe GĂ„ tilbake til spadagen. Du kommer hjem, gĂ„r inn, begynner Ă„ rydde ut av spabagen, tenker at du snart skal pĂ„ ferie, sĂ„ da er det lurt Ă„ legge badedrakten.... ? I et slikt tilfelle kunne jeg ha lagt den i skapet pĂ„ badet hvor det ligger en del andre ting jeg skal ha med pĂ„ ferie, eller pĂ„ hattehylla i gangen for den saks skyld  Sammen med ungenes badeklĂŠr? Sammen med solkremer? Sammen med strandsandalene du skal ha med - eller fjellskoa om du skal pĂ„ fjellet?  Hadde jeg virkelig hatt dagen kunne jeg lagt badedrakten sammen med boken jeg hadde kjĂžpt til ferien (har ogsĂ„ problemer med hukommelsen ). Anonymkode: 9e578...f8e Hehehe! SĂ„ bra at det ikke bare er meg! Hehe đJeg har brukt hele dagen/kvelden og litt av natten. Jeg skjĂžnner det ikke. Det eneste stedet jeg ikke har sett er i garasjen Haha! đ rare greier.. Anonymkode: d255a...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ