Gå til innhold

Erfaringer med fitbit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe bra ?

Anonymkode: 28286...17e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var veldig Bra, gøy fordi mange av venninnene mine hadde det så vi kunne konkurrere med hverandre og motivere hverandre. Oppgraderte nettopp til fitbit Alta . liten og nett ,kjempefint 😍

Anonymkode: 7a193...2ac

Skrevet

Jeg elsker min FitBit Charge 2. 

Anonymkode: 76716...aae

Skrevet

Og jeg bruker garmin,  fordi fitbit ikke er holdbar nok.... Det er jo samme greia, veldig ok.

Anonymkode: c33ac...60b

Skrevet

Veldig fornøyd med min fitbit blaze. Hadde charge før. 

Skrevet

Jeg er suuuperfornøyd med min FITBIT charge 2 :)
Får litt oversikt over dagens aktivitet mm. Jeg valgte å skru av puls-funksjonen, ble så stress.. hahaha :)
Ellers kunne jeg ikke blitt mere fornøyd! BRA batteri kapasitet også!
Tips: på EBAY kan man kjøpe billige ekstra reimer til klokka (for typ 20-30kr)

Skrevet

Jeg er også superfornøyd med min Fitbit Blaze. Den er veldig oversiktlig og lett å bruke. Og det er veldig motiverende å gå noen ekstra skritt hver dag for å få flere skritt enn mannen siden han også har fitbit :-)

Anonymkode: 33d70...276

Skrevet

Jeg har Fitbit Alta HR og er veldig fornøyd. Den er smal, tynn og lett, som er viktig for meg. Pulsmåler og skritteller. Bra app. God batterilevetid. Det er et aktivitetsarmbånd, så hvis du trenger mye, bør du heller vurdere en av modellene deres som er ordentlig sportsklokke. Men til min bruk er Alta HR perfekt.

Anonymkode: de5b1...705

• 8 måneder senere...
Skrevet
På ‎23‎.‎06‎.‎2017 den 18.04, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det var veldig Bra, gøy fordi mange av venninnene mine hadde det så vi kunne konkurrere med hverandre og motivere hverandre. Oppgraderte nettopp til fitbit Alta . liten og nett ,kjempefint 😍

Anonymkode: 7a193...2ac

Men hvis jeg har fitbit charge 2 og kjæresten min har fitbit Alta,kan vi fortsatt konkurrere om hvem som får flest skritt da? Eller må vi ha samme type fitbit klokke begge to?

Anonymkode: 04c04...9ee

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis jeg har fitbit charge 2 og kjæresten min har fitbit Alta,kan vi fortsatt konkurrere om hvem som får flest skritt da? Eller må vi ha samme type fitbit klokke begge to?

Spiller ingen rolle hvilken Fitbit dere har. Bli venner i appen så kan dere konkurrere.

Skrevet
22 minutter siden, Tjofsen skrev:

Spiller ingen rolle hvilken Fitbit dere har. Bli venner i appen så kan dere konkurrere.

Okey takk :D

Skrevet

Veldig gøy å sammenligne/konkurrere med andre! 

Ellers er min erfaring at FitBit er gøy så lenge den virker som den skal, men de har en tendens til å trøble litt. Har hatt 2 fitbit på to år, siste byttet jeg inn og fikk pengene tilbake for på fredag (blaze). Husker ikke hva den første het, men myligens charge hr, de vet jeg mange hadde problemer med. Den siste jeg hadde hadde de hatt mindre reklamasjoner på sa de, men ingen problem å få byttet den nå (ville bl.a ikke synkronisere med appen).

Anonymkode: 14c7f...c3a

Skrevet
På 23.6.2017 den 19.28, Anonym bruker skrev:

Og jeg bruker garmin,  fordi fitbit ikke er holdbar nok.... Det er jo samme greia, veldig ok.

Anonymkode: c33ac...60b

Gikk din i stykker? Hvor lenge hadde du den og vet du hvorfor den gikk i stykker? Min er bare noen måneder, så vil jo gjerne vite hva jeg skal unngå...

Anonymkode: 4d0ba...1fb

Skrevet

Jeg ble anbefalt å kjøpe polar aktivitetsarbånd fremfor fitbit. Det er vanntett og mer nødjaktig. Jeg forhørte meg flere plasser og alle anbefalte polar. Fitbitten hadde fått mange reklamasjoner på spesielt reimene og noe teknisk. Det som er irriterende med polar er at en må trykke på knappen for å se hva klokken er. Ellers er jeg fornøyd med polar. 

Anonymkode: d43f4...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...