Gå til innhold

Utro kjæreste, hvordan "ta ham på det"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror kjæresten min er utro, og jeg har tenkt å kaste ham på hode og rævva ut så snart jeg kan "ta ham på det". Jeg er veldig imot å lese privat epost, facebokk, sms ect og har aldri gjort dette før. Men mistanken ble så stor at jeg gjorde det og så det svart på hvitt. 

Så damer, hvordan skal jeg ta ham på det uten å være den som snoker i facebooken hans? Ideer? Ahah, han skal få smake sin egen medisin :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han oppført seg annerledes eller gjort ting som ga deg grunn til mistanke? Ta opp de tingene med han og spør om hvorfor han har oppført seg slik og sånn evt at du føler det er noe, kall det kvinnelig intuisjon. Lykke til med drittsekken ❤

Skrevet

Hva er poenget med det? Du stoler ikke på ham, DET er problemet og DET er grunnen til at du må handle. Om han fripuler er mindre viktig enn at du uansett tror han gjør det, det kan man ikke ha et forhold bygget på. Du får være voksen nok til å ta tak i forholdet uten å finne mannen hekkende på nabodama bak skjulet.

Skrevet

Det er vel bare å si at du nå har fått vite fra andre at han er utro, sannheten kommer alltid for en dag. 

Du trenger ikke si hvem som har "sladret", bare at det du har fått vite er troverdig og gjør at mange brikker i oppførselen hans siste tiden falt på plass. 

Om han bedyrer sin uskyld er det bare å si at du ikke lenger stoler på han så forholdet deres er ikke lenger liv laga 

Du trenger ikke ta han på fersken for å gjøre det slutt 

Anonymkode: 4fdc3...1a2

Skrevet

Jeg er stor fan av "kort prosess" måten.

"Du er utro, du skal ut. Nå." 

Skrevet

Du kan jo fint gjøre det slutt uten "bevis"! Det holder at du ikke vil være sammen med ham lenger. Han trenger og fortjener ikke noen grundig forklaring, få forsvare seg o.l.

Skrevet
57 minutter siden, Mumua skrev:

Jeg er stor fan av "kort prosess" måten.

"Du er utro, du skal ut. Nå." 

Jeg stiller meg 100% bak dette. Hvorfor lage en stor greie ut av det? Hevnen din får du nok uansett til slutt, men nå bør jo hovedfokuset være å bli kvitt dritten.

Skrevet

Jeg hadde bare tatt screenshot av bevisene, printet dem ut og gitt dem til han. Så hadde han skjønt tegninga selv. 

Driter faktisk i om jeg hadde snoket. Hadde jeg hatt sterke mistanker hadde jeg gått rett på facebooken/telefonen. Uten å være flau over det en gang. 

Anonymkode: 28267...dca

Gjest Antarctica
Skrevet

Tilliten er borte. Du trenger ikke dokumentere det. 

Skrevet

Ikke vær det som må ha god story ut av dette. Si "Jeg vet du puler XX. Det er slutt".

Pakk sammen og dra eller be han om å pakke og dra. Ferdig med den saken. Unngå mer smerte enn nødvendig.

Anonymkode: e16c7...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...