Gå til innhold

Tyrkia..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør dere å reise dit på ferie? Eller er det galskap? ☺️ Jeg er i mot, mens mannen mener det er helt greit. Reiser evt med 2 barn.

Anonymkode: 3ed35...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til de største feriebyene går det sikkert helt greit. Men ville ikke reist dit selv med mine barn. Men for noen år siden ville jeg gjort det. 

Skrevet

Vi reiser til Tyrkia i sommer. Er det terror du er redd for? Da er det mange land du bør unngå. 

Anonymkode: 1956c...d92

Skrevet

Ikke galskap mer enn å dra til Paris, London, Brussel, Stockholm, Nice 👍🏻 

Skrevet

Selv sa jeg klart NEI da mannen luftet tanken flere ganger.vi har 3 barn,størstemannen er 7 år. Jeg tenker med skrekk og gru hva vi ville gjort OM det skjer noe,OM det skjer som i fjor da grensene ble plutselig stengt.  MEN det er meg og mine tanker. Det kan jo hende ingenting skjer. Jeg har hørt om flere som dro og hadde det kjempefint. Rent historisk er Tyrkia deilig. De har også veldig gode hoteller og veldig god tilbud for badeferie. Vennen min dro i år også,helt problemfritt.

Anonymkode: f48f5...cc3

Skrevet

Jeg hadde dratt!

Anonymkode: 70106...46d

Skrevet

Tyrkia er ikke et demokratisk land og derfor ikke et jeg ønsker å bruke pengene mine i. Det er min lille private boikottsanksjon. Og skulle ønske at alle "sydenturister" fant seg et bedre sted å dra, sånn at regimet i Tyrkia fikk merke at det koster på pungen å ikke utvikle demokratiet.

Anonymkode: 789fe...06d

Skrevet

Vi skal dra i august, gleder meg 👏🏼👏🏼💃💃

Anonymkode: 3cbaf...107

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tyrkia er ikke et demokratisk land og derfor ikke et jeg ønsker å bruke pengene mine i. Det er min lille private boikottsanksjon. Og skulle ønske at alle "sydenturister" fant seg et bedre sted å dra, sånn at regimet i Tyrkia fikk merke at det koster på pungen å ikke utvikle demokratiet.

:roll::klaske:

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

:roll::klaske:

Skjønner ikke helt hvorfor du reagerer på dette? Det var økonomiske sanksjoner fra utlandet som tvang diktaturet i Sør-Afrika i kne. 

Lykke til videre med utdannelsen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! Jeg drar ikke til Tyrkia igjen, så lenge det utvikler seg mer og mer i retning av et diktatur. 

Anonymkode: 31626...b82

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! Jeg drar ikke til Tyrkia igjen, så lenge det utvikler seg mer og mer i retning av et diktatur. 

Anonymkode: 31626...b82

Da lar du være vettu 😊😉

Skrevet

Terror kan skje hvor som helst, men legge igjen penger i et land som Tyrkia ville jeg aldri gjort.

Skrevet

Nei, jeg ville ikke reist til Tyrkia. Ikke pga. terrorfaren, men fordi jeg ikke ønsker å legge igjen penger i et slikt land.

Anonymkode: 96f0f...ccf

Skrevet

Vi kom hjem fra Tyrkia tidligere denne uka. Var helt på kysten og merka ikke noe som helst. Følte meg trygg når jeg var der.. Vet det skjer mye der men jaggu skjer det mye i andre land for tiden også.. 

Anonymkode: eb006...d6b

Skrevet

Har aldri vært der og skal aldri dra dit. Som flere sier, er ikke dette et land jeg ønsker å legge penger igjen i. 

Anonymkode: 3281b...965

Skrevet

To grunner til at jeg ikke drar dit 

-landet er et diktatur, det nekter jeg å støtte økonomisk 

-klima, om sommeren er der altfor varmt der. 

Anonymkode: f40b4...53d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...