Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Som er sååå ekkel! Sånn sur og ekkel. Skikkelig falsk. Smiler og vinker til folk hun liker, "heeei", later som hun er så blid. Så ser hun meg, og gir meg en sur mine før hun bråsnur. Jeg svarer med et hyggelig: "Hei!". Med et smil Nei, jeg har ikke pult mannen hennes. Han er en skikkelig hyggelig mann, såvidt jeg vet, og hilser alltid. Koselig kar! Kona derimot, huff. Det er sånn at jeg får hjertebank når jeg ser henne, fordi jeg vet at hun kommer til å gjøre noe ubehagelig. Som f.eks å bråsnu med barnevogna, eller oppføre seg merkelig på andre måter. Mannen min la også merke til at hun er sånn mot meg, og lurte på hva det er med henne. Flere som opplever at folk er sånn? Anonymkode: 4a472...080
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Kanskje hun tenker det samme om deg? Forsøkt å prate med henne? Anonymkode: 26852...25d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun tenker det samme om deg? Forsøkt å prate med henne? Anonymkode: 26852...25d Er en vesentlig forskjell mellom: "Hei! " og å bråsnu og være sur Anonymkode: 4a472...080
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 Det må jo være ganske ille når andre også legger merke til hvordan hun er mot deg, Hi. Siden dette er ei du trolig må se forholdsvis ofte så tror jeg at jeg ville forsøkt å snakke med henne. "Du, jeg har lagt merke til at det virker som om du har noe imot meg, og jeg lurer på om du kanskje forveksler meg med noen andre som har gjort noe galt mot deg? I så fall synes jeg det er synd med slike misforståelser, for vi må jo ses ganske ofte pga. barna, og det er jo bare utrivelig for oss begge to med en slik tone mellom oss. Det er så mye bedre om vi bare kan være høflige og hyggelige mot hverandre. Mener du jeg har gjort deg noe, eller kan det være du forveksler meg med noen andre som har gjort noe mot deg?" Anonymkode: d376e...85c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 Så lenge du ikke trenger å forholde deg noe mer til henne enn tilfeldige møter hadde jeg hevet meg over det. Jeg kunne nok fort ha kommet til å være ekstra overhyggelig mot henne, for å på en måte demonstrere hvor tåpelig oppførselen hennes er. Men så lenge du ikke har noen anelse om hva du har gjort galt mot henne så tenker jeg at det er hennes problem, ikke ditt.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 Har en sånn dame i nabolaget. Bare på hils nabo liksom, bortsett fra at hun aldri hilser. Blir omtalt som "surfitta" av enkelte naboer. Bare å overse slike folk, de sliter vel med noe. Man har i alle fall ikke bruk for slike folk så hvorfor gidde hilse. 😊 Anonymkode: 69ed6...eda
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 Tenker det kan være noe psykisk som plager henne, og ville prøvd å ikke ta det personlig og prøve være litt raus. Anonymkode: c483b...d3b
VictoriaS Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 Du tror ikke hun kan være sjalu på deg? At hun tror at mannen sin har et godt øye til deg eller noe? Jeg ble faktisk angrepet av en sånn "surfitte" en gang, og det viste seg at hun ikke likte meg siden jeg jobbet sammen med mannen hennes(blant 100 andre mennesker). Hun fløy på meg og rev meg i bakken etter håret, helt uten provokasjon fra meg, jeg ble helt sjokkert!
Gjest Antarctica Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 Har det så mye å si om hun liker deg eller ikke?
Mamma til 2 søte Skrevet 23. juni 2017 #10 Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, VictoriaS skrev: Du tror ikke hun kan være sjalu på deg? At hun tror at mannen sin har et godt øye til deg eller noe? Jeg ble faktisk angrepet av en sånn "surfitte" en gang, og det viste seg at hun ikke likte meg siden jeg jobbet sammen med mannen hennes(blant 100 andre mennesker). Hun fløy på meg og rev meg i bakken etter håret, helt uten provokasjon fra meg, jeg ble helt sjokkert! Altså, hæ? Gjør virkelig voksne mennesker sånn? 😂
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 7 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev: Altså, hæ? Gjør virkelig voksne mennesker sånn? 😂 Ikke normaltfungerende mennesker, nei. Men det er det jo slettes ikke alle som er. Anonymkode: 23970...3e3
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #12 Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, VictoriaS skrev: Du tror ikke hun kan være sjalu på deg? At hun tror at mannen sin har et godt øye til deg eller noe? Jeg ble faktisk angrepet av en sånn "surfitte" en gang, og det viste seg at hun ikke likte meg siden jeg jobbet sammen med mannen hennes(blant 100 andre mennesker). Hun fløy på meg og rev meg i bakken etter håret, helt uten provokasjon fra meg, jeg ble helt sjokkert! Det må jo ha blitt litt kleint mellom kollegaen din og deg etter dette. Herregud, for ei gal kjerring Anonymkode: 56d78...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå