Gå til innhold

Hvordan gå kledd i jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å få lærlingplass i nærheten av her vi bor ,å har nå mulighet til å få det ganske nærmt  om jeg gir ett godt inntrykk i morgen. Men hvordan bør jeg gå kledd? Det er snakk lærlingplass i barnehage.

Anonymkode: 0e3ba...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt. Ha på deg et el annet blått. 

Anonymkode: 76c66...ea0

Skrevet

Helt vanlig tøy.

Anonymkode: 4469d...137

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helt vanlig tøy.

F.eks dongeribukse og  t-skjorte

Skrevet

Hele, rene og normale hverdagsklær du trives i og kler. I sommervær kan det godt bety capribukse og en ganske lett topp, men jeg ville nok gått for minst kort erme og såpass lengde at den dekker bukselinningen.  

Anonymkode: abbae...c1e

Skrevet

Det er litt kaldt her i Bergen så foretrekker å gå med litt mer klær enn t skjorte,men tar poenget ellers :)

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt kaldt her i Bergen så foretrekker å gå med litt mer klær enn t skjorte,men tar poenget ellers :)

Bare ikke gå kledd som om du skal ut på byen. Sånne søkere får ofte et litt skjevt øye hos oss :D

Skrevet

Husk at du skal jobbe med barn så topp uten stor utringning og har du på shorts eller skjørt husk at det bør dekke rumpen og lårene dine😉

Ellers så helt normale klær.

Skrevet
1 time siden, Mamma_til_2 skrev:

Husk at du skal jobbe med barn så topp uten stor utringning og har du på shorts eller skjørt husk at det bør dekke rumpen og lårene dine😉

Ellers så helt normale klær.

Jeg er enig i at klærne bør være "tekkelige", men det er ikke på grunn av barna. Det er de voksne som reagerer på "uanstendige" klær.

Hvis du har vært i barnehagen før så prøv å tenke på hva styrer og de ansatte hadde på seg og kle deg i samme stil.

Anonymkode: 25b21...cdd

Skrevet

Slutty!

Anonymkode: 11bc1...7f5

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutty!

Anonymkode: 11bc1...7f5

hadde ikke akkurat tenkt å følge dette rådet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...