Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Hel! Jeg lurte på hvor tidlig dere kjøpte gravidebøker og lignende? Er veldig redd for å bestille før uke 12 for vil ikke måtte pakke bort om jeg mister 🙄 Anonymkode: 9b428...4da
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Jeg kjøpte med en gang, er jo spennede å lese helt fra start. Jeg tenkte at jeg skal jo uansett ha barn, om vi hadde mistet, så ville det jo komme en graviditet etter det igjen, så boka blir jo aktuell uansett. Men kjøpte ikke første babyplagg eller utstyr før etter OUL. Anonymkode: c802a...e22
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Hva mener du med gravidbøker? Anonymkode: a6b8b...0e4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 I disse moderne tider så får man svar på alt man lurer på via å google 👌 Jeg fikk en bok av legen og en av jordmor, den samme infoen er på internett. Anonymkode: bf9e2...993
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: I disse moderne tider så får man svar på alt man lurer på via å google 👌 Jeg fikk en bok av legen og en av jordmor, den samme infoen er på internett. Anonymkode: bf9e2...993 Tenker mer på bøker som "mitt svangerskap" f.eks? Ikke like koselig å se tilbake på klagemeldinger over kvalmen til kjæresten, som å bla i ei bok med bilder av meg hengende over toalettet (som jeg da selvfølgelig må ha med for å forsikre meg om at mine barn venter noen år lengere enn det mammaen gjorde) Anonymkode: 9b428...4da
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #6 Skrevet 22. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker mer på bøker som "mitt svangerskap" f.eks? Ikke like koselig å se tilbake på klagemeldinger over kvalmen til kjæresten, som å bla i ei bok med bilder av meg hengende over toalettet (som jeg da selvfølgelig må ha med for å forsikre meg om at mine barn venter noen år lengere enn det mammaen gjorde) Anonymkode: 9b428...4da Kjøp når du har lyst! ....Og så er det jo slett ikke sikkert at du blir kvalm. Men om du inkluderer et bilde fra selve fødslen når barnet er på vei ut kan du være sikker på at barna dine blir nøye med prevensjon. Anonymkode: 910e0...bcd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #7 Skrevet 22. juni 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp når du har lyst! ....Og så er det jo slett ikke sikkert at du blir kvalm. Men om du inkluderer et bilde fra selve fødslen når barnet er på vei ut kan du være sikker på at barna dine blir nøye med prevensjon. Anonymkode: 910e0...bcd Er allerede kvalm naturligvis siden jeg nevner det 😂 Å ikke bare prevansjon det står på.. viljen åsså! Anonymkode: 9b428...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå