Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Jeg var der inne en gang for lenge side for regne ut bmi men nå kommer det daglig reklame for det på Facebook. Det gjør at jeg får lyst til å ta operasjon men jeg vet jo at jeg vil klare å gå ned på egenhånd om jeg bare vil. Nå har vekta stått stille en stund og da kommer disse reklamene opp i loggen hele tiden. Når jeg trykker inn for å regne ut bmi virker det ut som hos de at det finnes kun en løsning å gå ned i vekt det er å legge seg under kniven. Noen som vet om det går ann å blokkere for sånn reklame? Anonymkode: 476b6...e1b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Sjekk bmi på. Fhi eller Grete Roede neste gang. Alleris tjener ikke penger på at du klarer det selv. Vet ikke hvordan du blir kvitt de. Anonymkode: a67ca...e90
Cruella De Vil Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Du skal kunne stille inn litt selv hva slags reklame du skal få på facebook. Gå inn på "Settings", deretter "Ads". Derfra skal det være mulig å skjule annonser fra gitte tilbydere. Jeg har aldri testet det selv, da, men det er verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 6 timer siden, Cruella De Vil skrev: Du skal kunne stille inn litt selv hva slags reklame du skal få på facebook. Gå inn på "Settings", deretter "Ads". Derfra skal det være mulig å skjule annonser fra gitte tilbydere. Jeg har aldri testet det selv, da, men det er verdt et forsøk? Takk skal prøve det. Anonymkode: 476b6...e1b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 Hvis du trykker på de tre prikkene til høyre, vil du få opp se færre slike annonser. Mulig du må gjøre det noen ganger, men vil tro det funker. Anonymkode: a82f1...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå