Gå til innhold

Så usikker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årh.. Har kommet i en situasjon jeg aldri hadde forestilt meg. 

Jeg er ung, men har en datter fra et kort tidligere forhold. Har møtt en herlig gutt på min alder. Vi har holdt på en stund. Han er veldig sjenert og har vært veldig "treg" på det seksuelle... Jeg er nok litt gammeldags og vil gjerne at mannen skal ta initiativ. Omsider gikk vi hele veien i senga. Det gikk sånn tålig greit, men så plutselig stoppet han bare.. Vi lå litt sammen før vi måtte bryte opp... Jeg ble så usikker! Etterpå følte jeg det ikke ble bra i det hele tatt og alt ble bare vanskelig å snakke om. Vi traff hverandre ute tilfeldig dagen etter og da sier han plutselig at det var første gang for han(!!). Jeg ble så paff at jeg visste ikke hva jeg skulle si.. Nå fikk jeg plutselig følelsen av at han stoppet fordi det faktisk gikk for han. Skikkelig teit problemstilling, men hva tror dere...?

Anonymkode: 282cb...90b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da får du spørre deg selv om du har lyst til å lære ham opp, og om han virker som om han har noe iboende talent...

Endret av sug lut
Skrevet

Jeg fikk jo følelsen av at jeg var skikkelig dårlig i senga siden han ikke ville mer. Dersom det faktisk var sånn at det gikk for han var det jo ikke så enkelt å fortsette liksom... og kan tenke meg det kanskje var litt flaut for han at det ikke varte så lenge...?

HI

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk jo følelsen av at jeg var skikkelig dårlig i senga siden han ikke ville mer. Dersom det faktisk var sånn at det gikk for han var det jo ikke så enkelt å fortsette liksom... og kan tenke meg det kanskje var litt flaut for han at det ikke varte så lenge...?

HI

Gi han en ny sjangs. Fyren var sikkert dritnervøs stakkar

Anonymkode: 774e5...800

Skrevet

Haha... Ja det var han helt klart. Men jeg var jammen meg ganske nervøs jeg også 😂 

HI

Skrevet

Det var hans første gang, ikke rart om det ev. gikk tidligere for ham eller at det stoppet opp for ham.

Jeg synes at det taler i hans favør at han er ærlig med deg. Om du liker ham kan dere se på det seksuelle som noe dere utvikler videre sammen. Ingen er ekspert på noe første gang de gjør det. Her er det i tillegg masse følelser involvert, dere liker hverandre, er redde for å ikke være bra nok, er redde for å skuffe den andre.

Jeg tror at hvis dere er ærlige med hverandre og ser på dette som noe som kan være både spennende og morsomt, så tror jeg dere sammen kan få et godt sexliv sammen.

Jeg hadde ikke droppen ham pga. dette i hvert fall. Jeg ville gitt det en sjanse, og jeg ville hatt litt tålmodighet med ham. Det kostet ham nok en god del å innrømme at han ikke hadde hatt sex før, for det er på en måte opplest og vedtatt at menn skal ha mer erfaring enn kvinner (noe som jo bare er dustete).

Snakk sammen, vær snille med hverandre og vær tålmodige med hverandre, og bestem dere for at sex er noe som kan både være spennende og morsomt å utforske sammen :)

Anonymkode: 158d7...aeb

Skrevet
19 minutter siden, sug lut skrev:

Da får du spørre deg selv om du har lyst til å lære ham opp, og om han virker som om han har noe iboende talent...

Du skjønner at hun sikkert ikke er 35 og vant til kama sutra og serieorgasmer selv?

HI: ser ikke at dette skal være et problem, dere kommer over nervøsiteten og kommer sikkert til å få det fint seksuel. Mannen min var 20 og jomfru da vi møttest, men jeg var jo ikke akkurat kjempeerfaren selv. Han er et råskinn i senga i dag (det er jeg også da)

Anonymkode: 92ccd...94e

Skrevet

Tusen takk for fine svar.

Har ingen planer om å droppe han for dette. Der og da (og etterpå..) var jeg mer redd for at han ville droppe meg fordi det ble såpass kleint. Skjønte liksom ikke hvorfor han ikke ville fortsette.. var det så dårlig... Men skal treffe han til helgen igjen så får vi se 😊

HI

Skrevet

Det var sikkert kjempeskummelt for han, stakkars. Bare det at du kaller han en gutt, tyder på at dere begge er veldig unge. Gi det litt tid, og jobb med både sexen og kommunikasjonen rundt sexen, så kan det bli bra. Det var litt rart at han ikke sa noe på forhånd, men ingen skade skjedd, bortsett fra litt usikkerhet for dere begge. Nå vet du jo grunnen, og kan ta det derfra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...