Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Er det plass (og lov) til å ha med en barnevogn inn i standard 3-stjerners lugar? Eller er det mulig å låne en reiseseng eller lign? Skal ha med minsta på 2 år, og har aldri reist med båt før med så små😊 Anonymkode: 4d2de...b29
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Min søster jobber på båten, og det går ann å bestille med barneseng 😊 Da får dere en lugar der barnesenga passer best og de setter den inn på lugaren for dere (og rydder den vekk). Det blir trangt, men det går 😊 Anonymkode: dbda3...12d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Genialt! Da skal jeg ringe og høre med dem jeg😊 HI Anonymkode: 4d2de...b29
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Jeg tror jeg ville valgt enten vogn eller barneseng. Blir ikke mulig å bevege seg på rommet med begge deler. Vår Emmaljunga Edge Duo var akkurat litt for bred til å få igjennom døråpningen, så den måtte klappes sammen hver gang. Men antar at det vil gå med de fleste vogner. Vår er stor. Hvis barnet sover fint i vogn er det kanskje beste valg? Anonymkode: 178af...40f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Men er det trygt å sove i vogn en hel natt da...? Med seler og full pakke, er jo stor og rimelig mobil nå😜 Sengen er vel en slik sammenleggbar reiseseng, er det ikke? HI Anonymkode: 4d2de...b29
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Fikk låne reiseseng på båten. Men vi hadde connect - lugar. Det vil si to lugarer med dør i mellom, så barna hadde sin egen lugar og vi hadde god plass til både reiseseng og vogna på lugaren (emmaljunga). Ring og hør om å låne reiseseng, de har bare begrenset antall senger å låne ut Anonymkode: 38bfb...949
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 Koster det ekstra? Og den kan klappes sammen når den ikke brukes, eller? Vi blir fem stykk på samme lugar, så det blir trangt...😅 HI Anonymkode: 4d2de...b29
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 Nei, kostet ikke noe ekstra å låne senga. Er sånn standard reiseseng man kan slå sammen når den ikke er i bruk Anonymkode: 38bfb...949
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 Vær så snill å ikke la en toåring ligge faststroppet i en barnevogn en hel natt. Noen timer for en lur midt på dagen er en ting, men en hel natt uten å kunne bevege seg ordenlig er ikke greit for noen. Hvis det blir uvær og urolig skjø er også en barnevogn mye mer ustabil enn en reiseseng, som tross alt har større flate. Selv om det skulle være snakk om en romslig simo. Anonymkode: bf387...efa
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 Ingen planer om å bruke vogn på natta nei! Det blir enten reiseseng eller i senga med meg (trangt, men det får gå...) HI Anonymkode: 4d2de...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå