Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Hvor langt tid gikk det etter begynt behandling at det røde i øyet forsvant? Vi begynte med dråper igår kveld. Brukte salve et par dager, men usikkert hva jeg fikk inn da han protesterte. Han er fortsatt ganske rød. Anonymkode: adade...6d2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Gutten min på to år våknet med skikkelig innsausede øyne natt til søndag. Vi dro til lege på mandagen, og fikk en såkalt vent-og-se-resept. Onsdag morgen var han mye bedre, og på torsdagen var alt borte. Legen sa at det ikke var prosedyre lenger å skrive ut resept med en gang pga dette med antibiotikaresistens...? Anonymkode: 3f79b...a25
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gutten min på to år våknet med skikkelig innsausede øyne natt til søndag. Vi dro til lege på mandagen, og fikk en såkalt vent-og-se-resept. Onsdag morgen var han mye bedre, og på torsdagen var alt borte. Legen sa at det ikke var prosedyre lenger å skrive ut resept med en gang pga dette med antibiotikaresistens...? Anonymkode: 3f79b...a25 ja. Noen sier saltvann funker sååå bra. Men måtte ha ab, vi.. gikk ikke over tross skylling med saltvann. Anonymkode: fd679...e47
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: ja. Noen sier saltvann funker sååå bra. Men måtte ha ab, vi.. gikk ikke over tross skylling med saltvann. Anonymkode: fd679...e47 Æsj da. Får håpe han snart blir bra. Det pleier ikke å ta så lang tid, et par, tre dager. Anonymkode: 3f79b...a25
the amazing spidermamma Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Et tips er å dryppe når han sover. Så lenge han sover tungt, da.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 Har gått over på en par/tre dager med saltvann hver gang. Fukter bomullpad skikkelig og vasker MOT øyekroken. Bytter pad før neste øye. Til slutt skylles/dryppes øynene med masse saltvann. Gjentar flere ganger for dagen. Anonymkode: fba57...8ed
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 Hm da må jeg se ann imorg, hvis ikke bedring da så bør vi kanskje ta ny legetime. Anonymkode: adade...6d2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #9 Skrevet 22. juni 2017 Her tok ikke saltvann det, prøvde det først, måtte ha antibiotika og tok vel 5 dager. Stakkars han hadde en ille bakterieinngeksjon, begge øynene var helt røde. Men jeg er litt nøye på å ikke ta unødige medisiner så ville prøve saltvann først. Anonymkode: 0073e...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå