Gå til innhold

De peneste damene jeg kjenner er sykepleiere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er tilfeldig. Kjenner flere som har lagt merke til det samme hos sine venner.

hva med dere?

Anonymkode: 1aa1b...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg er enig i det nei

Anonymkode: 0c0be...725

Skrevet

He-he... nei, det er nok tilfeldig. Tror det er mer at mange av de som blir sykepleiere har mye empatiske evner og ofte utstråler det, samt at mange mener de utstråler trygghet. Veldig mange menn som er ekstra tiltrukket av sykepleiere fordi de har fantasier om dem og pga. de personlige egenskapene de tror er forbundet med yrket.

Anonymkode: f509d...835

Skrevet

Det velger jeg å ta som et kompliment! 

Anonymkode: 7fbd5...9ad

Skrevet

jeg vet bare om mindre pene damer som er sykepleier.

Anonymkode: 7eb3e...515

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det velger jeg å ta som et kompliment! 

Anonymkode: 7fbd5...9ad

Ja det gjør du vel selv om du ser ut som er bur-ugle!!

Skrevet

Jeg kjenner (og har sett) ganske mange stygge sykepleiere også 😂🙈 Men klart et par pene og. 

Anonymkode: e52ef...e34

Skrevet

Jeg har en teori om at det finnes mange pene sykepleiere, og også ganske mange mindre pene... omtrent som i andre yrker... 

Anonymkode: 16e52...1bd

Skrevet

Det stemmer!! Og intensivsykepleierne er enda penere enn vanlige sykepleiere. Operasjon og anestesisykepleiere er mindre pene. Derfor jobber de bak munnbind dagen lang. Og med hette. Som ser teit ut. 

Det er helt sant! Jeg lover.. 

Anonymkode: b99ee...e05

Skrevet

sykepleiere har en tendens til å bli ganske breie over hekken for å si det slik. De sitter på disse kveldsvaktene og nattevaktene sine og trykker junk og sjokolade I hullet... attractive? NIKS!

Anonymkode: bfd9e...9fc

Skrevet

Langt ifra. Men mest fordi jeg har blitt mishandlet av så mange.

Anonymkode: 5e477...385

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Langt ifra. Men mest fordi jeg har blitt mishandlet av så mange.

På hvilken mate?

Skrevet

De peneste damene jeg kjenner er leger og tannleger, men det har kanskje med omgangskretsen å gjøre? Kjenner én pen dame som er utdannet sykepleier, men hun jobber ikke som det. 

Anonymkode: 84b06...ddb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det gjør du vel selv om du ser ut som er bur-ugle!!

Så patetisk du er😂

Anonymkode: a7c44...e62

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sykepleiere har en tendens til å bli ganske breie over hekken for å si det slik. De sitter på disse kveldsvaktene og nattevaktene sine og trykker junk og sjokolade I hullet... attractive? NIKS!

Good one😝Ta en vakt i skoene mine du, så skal du få deg en Aha opplevelse

Anonymkode: 165a6...ca7

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På hvilken mate?

Alle mulige, fæle måter :( Har blitt sultet, fått masse arr pga mishandling og feilbehandling, blitt løyet til (grovt), de har servert meg mat jeg er alvorlig allergisk mot

Skrevet

De pene damene jeg kjenner er leger

Anonymkode: 68bad...22d

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle mulige, fæle måter :( Har blitt sultet, fått masse arr pga mishandling og feilbehandling, blitt løyet til (grovt), de har servert meg mat jeg er alvorlig allergisk mot

Arr pga mishandling? Da lurer jeg på hva disse sykepleierne har gjort med deg? Og det er legene som bestemmer behandlingen du skal få, sykepleierne utfører dem

Anonymkode: 165a6...ca7

Skrevet

Kan det ha noe med omgangskrets å gjøre? 

De peneste damene jeg kjenner er pedagoger i barnehage og skole. Jeg er selv pedagog. Kjenner ikke så mange sykepleiere, men de færreste av de er pene.

Anonymkode: ba54d...0b0

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klassisk Kokopasient🙈

Anonymkode: 1aa1b...acb

Skrevet

Det stemmer!! Og intensivsykepleierne er enda penere enn vanlige sykepleiere. Operasjon og anestesisykepleiere er mindre pene. Derfor jobber de bak munnbind dagen lang. Og med hette. Som ser teit ut. 

Det er helt sant! Jeg lover.. 

Signerer den. Jeg sikret omverden helt og ble operasjonssykepleier for da får jeg BÅDE munnbind OG frakk for å skjule styggedommen 😀

Jeg tror egentlig at sykepleierne på sykehjem er de vakreste. De virkelig skinner opp, omgivelsene tatt i betraktning 😉 jada, men neida ☺ De er vakrest fordi de ser viktigheten av andre verdier enn mange andre ❤

Anonymkode: 42996...125

Skrevet

De peneste damen jeg vet om jobber som modeller.

Anonymkode: fe140...453

Skrevet

Jeg synes det er så mange pene kvinnelige leger. Babyen min var en del syk de første månedene av sitt liv(ikke noe alvorlig heldigvis) men det ble en del turer til legevakt og sykehus og alle kvinnelige leger jeg traff på var så pene 

Anonymkode: db188...bc1

Skrevet

Jeg er i alle fall sykepleier og smellvakker! 😇😀

Anonymkode: fe946...5f2

Skrevet

De peneste damen jeg vet om jobber som modeller.

Anonymkode: fe140...453

Det er nå hvertfall ikke sant.. Store ører, neser, lange tynne bein og ikke-eksisterende pupper over ribbeveggen.. Et "karakteristisk" utseende, lav BMI og et tonn sminke gjør jenter til vellykkede modeller.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...