Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Hei, hva kan feile meg? Den siste uken/de siste ukene har jeg hatt hetetokter. Og litt kvalme. Er ikke gravid, altså. Noen idé? Anonymkode: e9f4e...d4e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Har du begynt på noen nye medisiner? Anonymkode: 6b368...6c5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du begynt på noen nye medisiner? Anonymkode: 6b368...6c5 Nei, jeg har ikke det. Alt er "som det pleier". Google sier alt fra overgangsalderen til kreft på eggstokkene Anonymkode: e9f4e...d4e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Må legge til at jeg gjerne blir svært trøtt samtidig. Utmattet. Har tatt masse blodprøver pga noe annet jeg sliter med... De har ikke funnet noe galt. Har ikke sjekket for kreft, da, men det er vel hysterisk. Hadde lav puls istad før jeg sovnet. Anonymkode: e9f4e...d4e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Du får samle på svarene du får her og sjekkes med noen blodprøver er hos legen. Mine innspill er menopause, stoffskiftetrøbbel. Og psykosomatisk trøbbel, har du skiftet jobb, mistet jobb, blitt sykemeldt etc? Anonymkode: 5a6ea...f9a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Nei, har hatt en opptur psykisk idag. Ikke vært mer sliten, har faktisk hatt det ganske greit i det siste. Bortsett fra vannkoppsyke barn hjemme Kan være menopause, det finner jeg fort ut av (skal ha mens om 1,5 uker). Den har vært etter klokka de siste 1,5 årene, så om det skjer noe der så merker jeg det kjapt. Anonymkode: e9f4e...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå