Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Jeg har hatt sex med en ny mann i mitt liv. Endelig!! Vi har vært vanvittig tent på hverandre i mange mnd og fikk endelig hverandre for noen dager siden. Frem til da har vi klina og rota masse i smug, men alltid påkledd, for å si det sånn. Så når vi da endelig er nakne sammen, oppdager jeg at hjelp.... han er enorm!!! Bred og tjukk, liksom. Han fikk seriøst ikke plass i munnen min uten at hele tanngarden min gnissa borti. Vi strevde en del for å faktisk få den inn, og så, etter ei stund, med en litt brå bevegelse, revna jeg!!!! Fy flate så vondt det var! Og så utrolig frustrert, flau og skuffa jeg ble!!!!! Er det mulig????? Har noen opplevd dette her????? Og hva nå??? Jeg er så tent på han som det over hodet kan gå an, og vil ikke tro at vi faktisk bare må gi hverandre opp pga det her?!!! Hjelp!!!! Anonymkode: e9423...16a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Han må myke deg opp. Menn som er så store kan rett og slett ikke ha brå og voldsom sex. Jenta må være helt klar, han må ta det langsomt så hun vider seg ut rundt han og dere må kanskje bruke glidemiddel Selvfølgelig er det mulig å ha sex, det hullet ditt er så tøyelig at du kan føde et barn, men han må ta det pent Anonymkode: 46d16...dde
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 På grunn av måten det er skrevet på, så tenker jeg troll her. Anonymkode: d6f00...b86
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Det skjer med meg innimellom også, glidemiddel er virkelig trikset, det og med GOD oppvarming. Det er jo sånn at vaginaen tilpasser seg det den får, så gi det litt tid Anonymkode: b772c...f29
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Du revnet???Har du sydd nå da? Anonymkode: fbd67...837
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #6 Skrevet 22. juni 2017 Send ham til meg. Jeg har god plass i glufsa, og har ikke fått meg noe på månedsvis! Anonymkode: 8672a...cb6
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #7 Skrevet 22. juni 2017 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Send ham til meg. Jeg har god plass i glufsa, og har ikke fått meg noe på månedsvis! Anonymkode: 8672a...cb6 Ha ha 😂😂😂 Anonymkode: 6a073...a4c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #8 Skrevet 22. juni 2017 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Send ham til meg. Jeg har god plass i glufsa, og har ikke fått meg noe på månedsvis! Anonymkode: 8672a...cb6 Samme her! Så her skal det godt gjøres å revne! 😂 Anonymkode: f58f9...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå