Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Har mistet helt troen på at jeg kommer til å møte noen ny mann. Hvert alene 5.5 år og ingen forhold etter. Såvidt rotet med en. Glad jeg hvertfall ikke ønsker flere barn. Er det håp eller noen solskinnshistorier? Anonymkode: c1c08...5a6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Har selv gått "bare" 3, 5 år uten et forhold selv med unntak noen kline episoder på byen. Traff nylig en helt fantastisk fyr som jeg har holdt på med i 2 mnd. Såklart er det håp, men slutt å lete 😉 De kommer *paff* plutselig for en dag 😄 Uansett hva det blir til med denne mannen videre for min del er jeg foreløpig utrolig glad jeg traff han - føler meg som en fornyet versjon av meg selv 😄 Anonymkode: 16aa9...a23
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Ingen 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har selv gått "bare" 3, 5 år uten et forhold selv med unntak noen kline episoder på byen. Traff nylig en helt fantastisk fyr som jeg har holdt på med i 2 mnd. Såklart er det håp, men slutt å lete 😉 De kommer *paff* plutselig for en dag 😄 Uansett hva det blir til med denne mannen videre for min del er jeg foreløpig utrolig glad jeg traff han - føler meg som en fornyet versjon av meg selv 😄 Anonymkode: 16aa9...a23 Så kjekt å høre. Glad på dine vegne. 😊 Og uansett hvordan det ender er det verdt det. Hvor møte du han? Takk. 😊 De sier at når du minst aner det så skjer det og håper på det. Lurer litt på nettdating, men vet ikke helt. Anonymkode: c1c08...5a6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 En dame i familien fant den store kjærligheten etter fylte 60, de var sammen i over 20 år og reiste på romantisk ferie til Venezia. Vet ikke om du ble trøstet eller ikke Anonymkode: 73a27...7d0
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Jeg har vært singel i 6,5 år har noen små flørter som alltid har endt opp vondt for meg. Brukt i et spill. Jeg har gitt fullstendig opp. Det har preget meg så ar jeg aldri finner noen. Er så glad at jeg får psprøyte nå slik at det dreper min store sexlyst. Alle sier man finner det når man slutter å lete. Beklager men har ikke tro på det. Litt deprimerende innlegg... Anonymkode: af156...a47
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært singel i 6,5 år har noen små flørter som alltid har endt opp vondt for meg. Brukt i et spill. Jeg har gitt fullstendig opp. Det har preget meg så ar jeg aldri finner noen. Er så glad at jeg får psprøyte nå slik at det dreper min store sexlyst. Alle sier man finner det når man slutter å lete. Beklager men har ikke tro på det. Litt deprimerende innlegg... Anonymkode: af156...a47 Er hi. Har det litt som deg ja. Har ikke troen lengre. Så ser jeg andre som finner sin kjære. Savner nærkontakt og sex. Bruker ikke noen form for prevensjon her. Anonymkode: c1c08...5a6
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #7 Skrevet 22. juni 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen Så kjekt å høre. Glad på dine vegne. 😊 Og uansett hvordan det ender er det verdt det. Hvor møte du han? Takk. 😊 De sier at når du minst aner det så skjer det og håper på det. Lurer litt på nettdating, men vet ikke helt. Anonymkode: c1c08...5a6 Jeg møtte han via en jeg kjenner. Så ikke noe nettdating treff. Jeg var midt i å bygge meg selv opp igjen etter mange nedturer ellers i livet for de sier at å ha det bra selv er den beste måten å treffe nye mennesker på. Anonymkode: 16aa9...a23
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #8 Skrevet 22. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg møtte han via en jeg kjenner. Så ikke noe nettdating treff. Jeg var midt i å bygge meg selv opp igjen etter mange nedturer ellers i livet for de sier at å ha det bra selv er den beste måten å treffe nye mennesker på. Anonymkode: 16aa9...a23 Så kjekt. 😊 Nyt det. Håper min tid kommer. 😉 Anonymkode: c1c08...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå