Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Har gått fra huset mens en mann flislegger, han er polsk, men har firma. Har låst av alt så han har kun tilgang til der han skal være, men vil han inn så kommer han seg jo inn. Har ikke betalt enda så må vel kunne stole på folk eller? Anonymkode: 85caa...c03
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 😳 Tankene dine er ikke helt gode nei! Anonymkode: 5a005...5b7
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Sånn generelt, med mindre du bor i et fort, så kommer folk seg inn om de vil inn. Det er ikke så stor forskjell på å knuse et vindu, eller å allerede være inne...  Man må bare stole på folk. Evt barrikere seg inne. Anonymkode: 55899...d60
Mostly Harmless Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Jeg tenkte ikke tanken en gang da vi pusset opp bad og vi hadde elektrikere, rørleggere og flisleggere innom, noen polske og noen ikke. Her var det uansett ikke mulig Ã¥ lÃ¥se av deler av leiligheten, fordi de skulle rive deler av en vegg mot soverommet og legge opp rør i rør til kjøkken i samme slengen. Gikk veldig bra for oss. Dette er jo ikke en fremmed i den forstand, men en navngitt person med et registrert firma.Â
TPK Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Her synes jeg du er litt vel paranoid. Er det fordi han er polsk? Er du redd han skal stjele, snoke i privatlivet, rote i undertøysskuffen?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Hehe, jeg låste av alle rom unntatt de som det skulle jobbes i pluss 1 toalett slik at de kunne gå på do. Soverom og slikt er privat. De kunne nok låst seg inn om de ville sånn sett, men la en "sokkefelle" på gulvet bak døren før jeg låste slik at om den var flyttet så såg jeg det. 😂Paranoid? So much! Anonymkode: 9ddca...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå