GÃ¥ til innhold

Er jeg gal? 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått fra huset mens en mann flislegger, han er polsk, men har firma. Har låst av alt så han har kun tilgang til der han skal være, men vil han inn så kommer han seg jo inn. Har ikke betalt enda så må vel kunne stole på folk eller?

Anonymkode: 85caa...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😳 Tankene dine er ikke helt gode nei!

Anonymkode: 5a005...5b7

Skrevet

Sånn generelt, med mindre du bor i et fort, så kommer folk seg inn om de vil inn. Det er ikke så stor forskjell på å knuse et vindu, eller å allerede være inne... 

Man må bare stole på folk. Evt barrikere seg inne.

Anonymkode: 55899...d60

Skrevet

Jeg tenkte ikke tanken en gang da vi pusset opp bad og vi hadde elektrikere, rørleggere og flisleggere innom, noen polske og noen ikke. Her var det uansett ikke mulig å låse av deler av leiligheten, fordi de skulle rive deler av en vegg mot soverommet og legge opp rør i rør til kjøkken i samme slengen. Gikk veldig bra for oss. Dette er jo ikke en fremmed i den forstand, men en navngitt person med et registrert firma. 

Skrevet

Her synes jeg du er litt vel paranoid. Er det fordi han er polsk? Er du redd han skal stjele, snoke i privatlivet, rote i undertøysskuffen?

Skrevet

Hehe, jeg låste av alle rom unntatt de som det skulle jobbes i pluss 1 toalett slik at de kunne gå på do. Soverom og slikt er privat. De kunne nok låst seg inn om de ville sånn sett, men la en "sokkefelle" på gulvet bak døren før jeg låste slik at om den var flyttet så såg jeg det. 😂Paranoid? So much!

Anonymkode: 9ddca...913

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...