Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Vi har en nabohund som bjeffer dagen lang. Har gitt beskjed, men de løper da bare etter den med en vannflaske for å spraye på den, hunden løper da ifra dem... Vi har hund selv, som ikke lager en lyd uansett hvor mye den andre bjeffer. Nå er naboen reist på ferie og jeg traff moren hennes som bor i huset imens. Hun fortalte de hadde samme rase hjemme som oss, så sa jeg at ja det er noen kjekke hunder, de bjeffer hvertfall ikke. Jeg sa det med et smil og litt spøkefullt altså, ikke sarkastisk, men tenkte kanskje det var litt frekt likevel 🙈 Det som er at når hun passer hunden så får den ikke stå ute og bjeffe heldigvis. Anonymkode: d59a0...dad
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Nja, jeg syns det var greit. Det er jo plagsomt for dere når hunden får lov til å bjeffe konstant. Anonymkode: a7e85...d8c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Nei, det syne jeg ikke. Tror jeg kunne sagt det samme selv. Anonymkode: d036c...2ad
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Kanskje hun tar hintet og gjør noe med saken Anonymkode: c4bde...4c1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Løper etter hunden og sprayer den, faktisk. Det var jo konstruktivt. Og hyggelig. Huff. Virker som de ikke kan noe som helst om hundetrening og overhodet ikke bryr seg. Syns ikke du var frekk, ikke sikkert hun tenkte på koblingen engang siden hunden ikke bjeffer når hun passer den. De naboene burde lære seg litt om positiv hundetrening og betinging. - avlede og ikke minst aktivisere hunden så den ikke har behov for å bjeffe på alt. Anonymkode: b6a83...270
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Litt passivt agressivt, men ikke helt utafor. Men blir kanskje litt poengløst siden det ikke er den faktiske eieren av hunden. Hvor mye kan mora til eier gjøre når hundeeieren er håpløs... Anonymkode: fbe96...0ec
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 Hun gjør hvertfall noe med saken, siden det ikke er en lyd når hun passer den. Vi bor langs hovedvei og den bjeffer på hver bil som kjører forbi, og det er en del. I tillegg til alle barna siden det er skolevei. Jeg jobber natt så har fått ødelagt søvnen på dagtid etter jobb x antall ganger. Har skrevet om det her før. Hun som eier hunden går også mye tur, men hunden den står igjen i hagen og bjeffer. Skjønner ikke greia med å ha hund da. Hi Anonymkode: d59a0...dad
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2017 #8 Skrevet 22. juni 2017 I alle dager, hva skal de med hund når de ikke kan noe om den? Jeg hadde kommentert langt mer enn deg! Jeg tror til og med jeg hadde foreslått å gå på hundekurs sammen, kamufler det med at du vil friske opp litt og tenkte at kanskje hun også ville være med siden de også har hund? 🙊 Anonymkode: f3c10...59a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 På 21. juni 2017 den 13.05, Anonym bruker skrev: Hun gjør hvertfall noe med saken, siden det ikke er en lyd når hun passer den. Vi bor langs hovedvei og den bjeffer på hver bil som kjører forbi, og det er en del. I tillegg til alle barna siden det er skolevei. Jeg jobber natt så har fått ødelagt søvnen på dagtid etter jobb x antall ganger. Har skrevet om det her før. Hun som eier hunden går også mye tur, men hunden den står igjen i hagen og bjeffer. Skjønner ikke greia med å ha hund da. Hi Anonymkode: d59a0...dad Ring Mattilsynet. Den hunden trenger omplassering... Anonymkode: 37875...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå