Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Hvordan får dere alt til å gå opp i hverdagen??? Og nei, hadde ikke tenkt til å ha vaskehjelp men innimellom tenker jeg tanken 🙈 Anonymkode: 2c745...437
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Fått ett nytt liv etter vaskehjelp. Langt mer harmonisk hjem og forholdet til mannen blomstrer som aldri før. Og alltid presentabelt hjem til uventet besøk. Anbefales! Livet er for kort altså😌 Anonymkode: 9f37a...f4d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Men hva betaler man for vaskehjelp?? Anonymkode: 2c745...437
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Vi har også nylig skaffet oss vaskehjelp og blir uvel av tanken på hvor mange helger vi har sløst bort på å stå på fire å vasket bad, støvsuge tre etasjer osv. Nå tar jeg meg en trilletur med baby til senteret og spiser lunsj og kikker litt Før jeg rusler hjem til en nyvasket hus. Mindre irritasjon om hvem som gjør hva og helgene blir nå brukt på hverandre og barna 👍 Anonymkode: c6f9b...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå