Gå til innhold

Boksokk vs bokbind, hva er deres erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd begge, og kan anbefale en av de?

Anonymkode: 7490a...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boksokk er genialt på vanlige innbundne bøker med stiv perm, men funker ikke på de bøkene med myk perm. Fra 1.-4. klasse her var det dessuten påbudt med gjennomsiktig bokbind, greit å sjekke hvordan det er på deres skole før du kjøper inn boksokker.

Anonymkode: 2e224...d34

Skrevet

Boksokk, kun boksokk.

Bruker det til og med på bøker med myk perm. Har i forskjellige farger slik at de lett kan skille bøkene i hylla/sekke.

Anonymkode: a2485...902

Skrevet

Hvis du med sokk mener stretch tøybokbind så ja, absolutt. Har noen som er i bruk på sikkert sjuende året og barn nr to, skifter bare klistrelapp med navn og klasse fra år til år.

Anbefaler å ha flere størrelser.

Skrevet

Boksokk er fint på bøker med stiv perm, og ubrukelig på bøker uten stiv perm.

Anonymkode: cfdb3...54e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Boksokk er genialt på vanlige innbundne bøker med stiv perm, men funker ikke på de bøkene med myk perm. Fra 1.-4. klasse her var det dessuten påbudt med gjennomsiktig bokbind, greit å sjekke hvordan det er på deres skole før du kjøper inn boksokker.

Anonymkode: 2e224...d34

Påbudt? Kan de forby noe annet altså

Anonymkode: 592f5...c48

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Påbudt? Kan de forby noe annet altså

Anonymkode: 592f5...c48

Neida. De kan ønske seg at du gjør det mulig for ungen å ha med seg riktige bøker.

Skrevet

Fantastisk oppfinnelse. Våre er nettopp vasket i maskinen og lagt i skapet i påvente av skolestart. Bruk gjerne forskjellig farger og mønster som gjør det enkelt å finne rett bok.

Skrevet

Helt geniale, men akkurat merket boksokk har jeg ikke vært så fornøyd med.

Den nettsiden som heter boksokk selger de med minst strech synes jeg, og de er dyrest.

Har vært veldig fornøyd med de jeg har kjøpt på bokhandelen, Nille, matbutikken osv. Har fire skolebarn og har sikkert 30 sånne liggende i skapet her nå i påvente av nytt skoleår.

Anonymkode: 26cb9...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...